بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 68889
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 17 اردیبهشت 02 9:45 ب.ظ

مدیر عامل پتروشیمی آریاساسول:

بیمارستان کنگان نیازمند توسعه خدمات درمانی است

ثلاث- مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کنگان با رئیس و کارکنان این مرکز خدمات درمانی و بهداشتی دیدار و گفتگو کرد.

 

 

 ثلاث جنوب: محمدرضا حیدرزاده روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کنگان ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌ روزی کارکنان این مرکز خدمات درمانی و بهداشتی گفت: خدمات تیم درمان بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان که در شرایط دشوار به مردم کنگان، شهرهای اطراف و بخش‌های مختلف صنعت خدمت رسانی می‌کنند قابل تحسین و تقدیراست.

 

مدیر عامل شرکت پلیمر آریاساسول با اشاره به اثرات مستقیمی که کمک‌های صنعت به بخش بهداشت و درمان بر کیفیت زندگی خانواده‌های کارکنان شاغل در صنعت خواهد داشت، گفت: با توجه به اسکان کارکنان شاغل در صنعت و خانواده‌های ایشان در شهرستان کنگان و مناطق همجوار، این مرکز درمانی، نیازمند توسعه امکانات خدمات درمانی و بهداشتی است.

وی با اشاره به ضرورت تامین نیازهای بهداشتی و درمانی مردم ساکن در منطقه پیرامون صنعت گفت: امیدوارم به زودی شاهد رفع مشکلات بیمارستان کنگان باشیم تا مشکلات مراجعه کنندگان که بیشترین آنها عزیزان بومی هستند کمتر شود.

حیدرزاده ضمن تقدیر از تلاش کادر درمان در دوران کرونا و پس از آن گفت: سرمایه‌های اصلی هر مجموعه‌ای پرسنل و کارکنان آن هستند که در شرایط سخت مشغول به کار هستند که جای قدرشناسی دارد.

 

در ادامه دکتر سیده انسیه سجادی زاده رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کنگان ضمن تقدیر از حضور دکتر حیدرزاده و مدیران آریاساسول در این مرکز بهداشتی و درمانی گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کنگان به عنوان معین نفت معرفی شده ولی متاسفانه عملا مظلوم واقع شده، و این نه حق مردم کنگان و نه در شان خانواده صنعت نفت است.

وی با اشاره به وجود نیروی انسانی متخصص و مجرب در این بیمارستان گفت: بیمارستان کنگان به عنوان یکی از مراکز پشتیبانی برای اقدام در پدافند غیر عامل جایگاه استراتژیکی در منطقه دارد. و ضروری است صنعت فارغ از مسئولیت‌های اجتماعی به این بیمارستان نگاه ویژه‌ای داشته باشد و معین نفت بودن عملیاتی شود. این مرکز درمانی دارای بیش از ۴۲ متخصص، چند رشته جراحی از جمله: مغز و اعصاب، عمومی، زنان، کلیه و مجاری ادراری، ارتوپدی، چشم، همچنین ام آر آی، واحد درمان سکته های حاد مغزی، بخش آی سی یو، بخش ان آی سی یو( بخش مراقبت های ویژه نوزادان)، زایشگاه، بخش اطفال، بخش زنان، بخش  کودکان، بخش داخلی، بستری اورژانس و… می باشد که به شکل شبانه روزی به مراجعین شهرستان های کنگان و همچنین شهرستان های دیر، جم و عسلویه و پرسنل صنعت در منطقه و خانواده آنان خدمات مختلفی ارائه می دهد. از همین جهت بیمارستان کنگان در جنوب استان بوشهر نقش پدافندی و حیاتی دارد.

 

سجادی زاده با اشاره به اینکه ضروری است به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کنگان نگاهی فراسازمانی شود، گفت: همه باید به این باور برسیم که نگاه به پرسنل این بیمارستان فارغ از مسئولیت‌های اجتماعی است و قطعا نگاه به پرسنل خود صنایع است.

در این نشست دکتر مصطفی نبی زاده جراح کلیه و مجاری ادراری بیمارستان کنگان و مشاور درمان رئیس بیمارستان کنگان و همچنین مهندس مریم گل مرادی مسئول واحد مهندسی تجهیزات پزشکی بیمارستان کنگان نیز ضمن عرض خیر مقدم به یکی از جوان ترین مدیران پتروشیمی های سطح کشور، نظرات خود را در خصوص نقش و جایگاه بیمارستان کنگان در این منطقه صنعتی و استراتژیک را به لحاظ پدافندی و حیاتی تشریح کردند و از اینکه «سلامت»، جزء، محورهای اصلی مورد توجه مدیرعامل پتروشیمی آریاساسول است، قدردانی کردند و خواستار سرمایه گذاری ارزشمند این شرکت در بیمارستان امام خمینی کنگان به عنوان قطب درمان جنوب استان بوشهر شدند.

***

در ادامه بازدید از بخش اطفال و بخش‌های بستری و خدمات درمانی بیمارستان کنگان، دکترحیدرزاده ضمن احوالپرسی، با تقدیم هدایایی، از کودکان و بیماران، عیادت و با اهداء شاخه گل از زحمات پرسنل و کادر درمان این  بیمارستان تقدیر کرد.

 

.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن