بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69521
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 7 آبان 02 10:07 ق.ظ

گروه تواشیح الغدیر به فینال مسابقات تواشیح و همخوانی سطح ملی راه یافت

ثلاث- گروه تواشیح الغدیر به فینال مسابقات تواشیح و همخوانی سطح ملی راه یافت.  گروه تواشیح الغدیر با کسب رتبه برتر در مسابقات تواشیح و همخوانی کشور موفق شد به عنوان نماینده استان به فینال مسابقات تواشیح و همخوانی کشوری که آذر ماه در خراسان شمالی برگزار می‌شود راه پیدا کند.  

 

 

به گزارش ثلاث جنوب، گروه تواشیح الغدیر به فینال مسابقات تواشیح و همخوانی سطح ملی راه یافت.  گروه تواشیح الغدیر با کسب رتبه برتر در مسابقات تواشیح و همخوانی کشور موفق شد به عنوان نماینده استان به فینال مسابقات تواشیح و همخوانی کشوری که آذر ماه در خراسان شمالی برگزار می‌شود راه پیدا کند.

گروه تواشیح الغدیر شهر بنک در این رقابت ها که با حضور قریب به ۷۰ گروه کشوری برگزار شده بود ، توانست با درخشش به بخش پایانی این رقابت ها راه پیدا کند.

این گروه به سرپرستی طالب علمداری و با حضور آقایان ایوب محمدی، عباس یوسفی نیا، محمد قاسمی ، محمد مراشی، عبدالحسین عسکری شریفی ، حسین اکرمی ، امیر حسین عرب، حسن کشاورزی از گروه های فعال حوزه تواشیح جنوب کشور محسوب می شود.

سرپرست این گروه در گفتگویی کوتاه با خبرنگار هفته نامه استانی ثلاث جنوب ضمن قدردانی از همراهی های صورت گرفته با این گروه توسط شورای اسلامی و شهرداری بنک در اختصاص فضا جهت استفاده این گروه ، گفت: قطعا حمایت بیش از پیش صنایع و مسولین محلی از استعدادها و فعالیت های فرهنگی‌ می تواند به کسب افتخارات و‌ درخشش بیشتر فرزندان استان بوشهر در عرصه های ملی و بین المللی کمک نماید.

وی در پایان از همراهی های اساتید قرآنی حاج ناصر دغاغله، سید عطاء الله حسینی و حاج عباس هاشمی با این گروه قدردانی کرد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن