بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69674
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 29 آبان 02 10:26 ق.ظ

پرستاران بیمارستان کنگان در یک مراسم باشکوه، تجلیل شدند

اختصاصی هفته نامه استانی ثلاث جنوب:    مراسم بزرگداشت و تجلیل از پرستاران نمونه بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان با حضور  نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان کنگان، رئیس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، رئیس و جمعی از […]

اختصاصی هفته نامه استانی ثلاث جنوب:    مراسم بزرگداشت و تجلیل از پرستاران نمونه بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان با حضور  نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان کنگان، رئیس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر کنگان در سالن دانشگاه پیام نور کنگان برگزار شد.

در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و حمایت از جامعه پیرامونی صنعت در منطقه، شرکت های پتروشیمی نوری، نفت و گاز پارس و پتروشیمی زاگرس برای برگزاری مراسم جشن روز پرستار و تجلیل از پرستاران تلاشگر بیمارستان امام خمینی کنگان، همکاری و مشارکت کردند تا یکی از زیباترین و جذاب ترین برنامه های این بیمارستان در یک سال اخیر، در نهایت رضایتمندی پرستاران و پرسنل خدوم این بیمارستان، برگزار شود.

همچنین باید از حسین طهماسبی مدیر مجتمع نانِ برکت کنگان برای تامین بخشی از پذیرایی مراسم به نیکی یاد کرد. جناب آقای دارابی مدیر دهکده گل وگیاه کنگان نیز در یک حرکت پسندیده، تعداد ۱۸۰ گلدان گل  را به پرستاران بیمارستان کنگان اهداء نمود که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

 دکتر عابدی رئیس دانشگاه پیام نور کنگان نیز با در اختیار قرار دادن سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور کنگان با همه امکانات آن، نقش موثری در برگزاری این جشن ایفا نمود.

سخنرانان این مراسم دکتر موسی احمدی، نماینده مردم جنوب استان بوشهر، حجت الاسلام محمودی امام جمعه شهرستان کنگان، ابوذر حسین پور رییس شورای شهر کنگان و دکتر سیده انسیه سجادی زاده رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان بودند که در سخنرانی خود ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، از زحمات یک ساله پرستاران قدردانی نمودند.

دکتر موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر در بخشی از سخنرانی خود ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، این روز را به همه پرستاران تبریک گفت.

وی در ادامه ضمن قدردانی از پیگیری های خوب و موثر دکتر سجادی زاده رئیس بیمارستان کنگان،  به مصوبه ۱۰۰ میلیارد تومانی مربوط به مصوبه مشترک نفت، وزارت بهداشت و شورای راهبردی [ برای بهسازی، تعیمیرات، تاسیسات مکانیکی و …بیمارستان کنگان] اشاره کرد و گفت: بخشی از این مصوبه انجام و پرداخت شده است.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر همچنین از پیگیری برای تامین بخشی از تجهیزات پزشکی برای این بیمارستان گفت و عنوان کرد: در این هفته به اتفاق خانم دکتر سجادی زاده در تهران نشست و پیگیری هایی انجام شد و مقرر گردید تعدادی از تجهیزات مورد نیاز و مهم مانند دستگاه ماموگرافی، آمبولانس و…، که به شدت مورد نیاز این مرکز درمانی است تامین و به این مرکز درمانی ارسال گردد.[جزییات آن به زودی اطلاع رسانی می گردد].

وی در بخش دیگر از سخنان خود به مصوبه احداث بیمارستان تخصصی-فوق تخصصی کنگان اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه بزرگ در همین سال ۱۴۰۲ آغاز می شود. برای شروع این پروژه، مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است که ۵۰ درصد از آن را وزارت بهداشت و ۵۰ درصد دیگر را وزارت نفت پرداخت خواهد کرد.

دکتر احمدی تصریح کرد: بنا بر نیاز منطقه، این پروژه مهم و حیاتی برای شهرستان کنگان تعریف شده است و مطمئنا با احداث و بهره برداری از این پروژه، بخش عمده ای از نیازهای درمانی مردم منطقه جنوب استان بوشهر مرتفع خواهد شد و شهروندان می توانند اکثر خدمات درمانی خود را در همین جا دریافت کنند.

 

***

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات یک ساله و بسیار ارزشمند پرستاران این مرکز درمانی، گفت: پرستاران، نمونه بارز ایثار هستند. فداکاری پرستاران در تمام ایام سال، جای   قدردانی ویژه دارد.

دکتر سیده انسیه سجادی زاده عنوان کرد: به سهم خود از همه زحمات ارزشمند و فداکارانه تک تک پرستاران بیمارستان کنگان طی یک سال اخیر صمیمانه قدردانی می نمایم.

دکتر سجادی زاده از حمایت های اثرگذار شرکت پتروشیمی نوری، شرکت نفت و گاز پارس و پتروشیمی زاگرس برای برگزاری باشکوه این مراسم به شکل ویژه قدردانی نمود.

وی همچنین از مدیر مجتمع نان و برکت کنگان، گل و گیاه کنگان و دانشگاه پیام نور کنگان نیز برای همکاری با بیمارستان کنگان در برگزاری این مراسم زیبا قدردانی نمود.

در حاشیه این مراسم باشکوه ، رئیس بیمارستان کنگان از مصطفی صفایی مدیر مسئول هفته نامه استانی ثلاث جنوب برای پیگیری های مختلف جهت انجام مراسم روز پرستار قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم از پرستاران نمونه بیمارستان امام خمینی کنگان   قدردانی شد.

***

اما جذاب ترین بخش از این مراسم بدون شک هنرنمایی حسن غلامی مجری و استندآپ کمدین محبوب و سرشناس  استان بوشهر بود که به اتفاق گروه هنرمند خود شبی به یادماندنی و پر از خاطره، شادی و خوشحالی را برای حاضرین در جلسه رقم زد که رضایت حاضران در سالن را به دنبال داشت و به شدت در فواصل مختلف برنامه مورد تشویق مهمانان و پرستاران قرار گرفت. اجرای چند قطعه شاد و بسیار جذاب توسط ابراهیم سنگابی خواننده سرشناس هم استانی نیز از دیگر برنامه های گروه حسن غلامی بود که به شدت مورد استقبال و تشویق حاضرین در سالن قرار گرفت.

حسن غلامی در فواصل مختلف برنامه از تلاش های اثرگذار دکتر سیده انسیه سجادی زاده رئیس بیمارستان کنگان برای این مرکز درمانی قدردانی کرد و وجود وی را برای این مرکز درمانی یک نعمت بزرگ دانست. همچنین به شکل ویژه از خانم حیدری مدیر داخلی بیمارستان کنگان، خانم محسنی مدیر امور عمومی بیمارستان، مصطفی صفایی مشاور رسانه ای و امور مربوط به صنعتِ رئیس بیمارستان کنگان ، زینب صفایی مسئول روابط عمومی بیمارستان و همچنین نظام پرستاری و نیروهای خدماتی این مرکز درمانی برای برگزاری این مراسم قدردانی شد.

 

در بخشی از  این مراسم، حسن غلامی با فراخواندن مصطفی صفایی مدیر مسئولی هفته نامه استانی ثلاث جنوب روی سن، از وی به عنوان فردی پر تلاش و بسیار اثرگذار در عرصه رسانه و مسائل اجتماعی و فرهنگی[در پشت صحنه] از جمله شکل گیری مراسم جشن روز پرستار برای بیمارستان کنگان نام برد و قدردانی نمود و خواستار توجه ویژه به اولین و تنها نشریه فعال شهرستان کنگان با گستره فعالیت استانی[یعنی هفته نامه ثلاث جنوب ] شد.

***

پس از صرف شام و پایان برنامه، تعداد زیادی از حاضرین در سالن با هنرمندان برنامه از جمله حسن غلامی عکس های یادگاری و سلفی گرفتند و از وی برای اجرای شادی آفرین و خاطره انگیز ، قدردانی کردند.

 

 

 

.

.

.

 

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن