بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69742
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 13 آذر 02 10:14 ق.ظ

اولین رویداد رسانه ای “جام امید” در استان بوشهر به میزبانی سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد/ چگونه جهاد تبیین رخ می دهد؟

ثلاث-  اولین رویداد رسانه‌ای «امید» استان بوشهر با حضور فعالان رسانه‌ای استان به میزبانی سازمان منطقه ویژه پارس در عسلویه برگزار شد.

 

به گزارش ثلاث،  اولین رویداد رسانه‌ای «امید» در استان بوشهر در تاریخ ۱۲ آذر ۱۴۰۲ با حضور مهدی آدینه دبیر رویداد رسانه ای امید کشور و اصحاب و فعالان رسانه‌ای استان بوشهر در سالن اجتماعات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

در این رویداد ۲۴ ساعته که به همت سازمان بسیج رسانه برگزار می‌شود چندین تیم رسانه‌ای در سالن اجتماعات منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

این رویداد با رویکرد تولید محتوا از دستاوردها و پیشرفت‌های استان بوشهر و با محوریت جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید برگزار شد.

****

به گزارش ثلاث جنوب: باتوجه به فرمایشات ارزشمند و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر «جهاد تبیین» ،  پر واضح است که جهاد تبیین باید بسیار دقیق و هنرمندانه باشد. باید مشخصا به افکار عمومی، مسیر برای فکر کردن بدهیم.

رسانه ها و البته روابط عمومی، پرچمدار و فرماندهان اصلی جهاد تبیین در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

به تعبیر مقام معظم رهبری  : « تعاریف مختلفی برای روابط عمومی مطرح شده است اما درست‌ترین تعبیر این است که روابط عمومی‌ها «فرماندگان جهاد تبیین» هستند و امیدواریم با استفاده از ظرفیت آنها پیروز جنگ ترکیبی که بر علیه جمهوری اسلامی ایران رخ داده است، باشیم. »

بنابراین داشتن استراتژی درست و تولید محتوای قوی و مداوم با هدف اقناع افکار عمومی و نهایتا پذیرفتن آن موضوع توسط مردم، می تواند ضمن خنثی سازی توطئه بدخواهان این انقلاب، ما را در این جنگ رسانه ای موفق کند.

 

 

 

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن