بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69877
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 5 دی 02 9:31 ب.ظ

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده پتروشیمی پارس برگزار و اعضای حقوقی هیات مدیره انتخاب شدند

ثلاث- در مجمع عمومی فوق العاده شرکت‌ پتروشیمی پارس که در سالن کنفرانس این شرکت به ریاست مهندس رحیمیان سرای به عنوان رئیس مجمع برگزار شد، پنج عضو حقوقی هیات مدیره به مدت دو سال انتخاب شدند.

به گزارش ثلاث و به نقل از برند،مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس، مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت پتروشیمی پارس صبح روزسه شنبه با حضور بیش از ۹۱ درصد از سهامداران، اعضای هیات مدیره شرکت و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و جمعی از کارکنان شرکت‌ در محل سالن کنفرانس شهید مهدوی شرکت‌ تشکیل شد.

 

در این مجمع که سهامداران به صورت حضوری و همچنین از بستر دیما امکان مشارکت داشتند اعضای حقوقی هیات مدیره شامل شرکت‌های هنگام‌، هرمز، کارون، سرمایه گذاری غدیر و شرکت نفت و گاز پارسیان برای مدت ۲ سال انتخاب شدند و روزنامه اطلاعات نیز به‌ عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت‌ انتخاب شد.

لازم به ذکر است، در این مجامع ‌شرکت‌ پتروشیمی پارس از ظرفیت های استان استفاده کرد.

 

 تاکید مدیر عامل بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی استان

 

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس در این نشست‌ مسئولیت اجتماعی را از وظایف شرکت برشمرد و گفت: از جامعه محلی که همیشه پشتوانه، همراه و در کنار ما بوده‌ و هستند تشکر میکنم. در این راستا تلاش خواهد شد اقلام مصرفی شرکت‌ از استان تامین شود و حتی اگر نیاز باشد سعی میکنیم جامعه‌ پیرامونی را توانمند کنیم.

 

مهندس میرحاجی افزود: وظیفه خود می‌دانیم از ظرفیت های صنعتی استان استفاده کنیم، این مجموعه تلاش دارد اقلام مورد نیاز خود را  از درون استان بوشهر تأمین کند تا کسب و کارهای صنعتی و محلی حمایت شوند.

 

وی اضافه کرد: برای تحقق این امر به توانمند کردن و حمایت از تولیدی های محلی نیز کمک خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس گفت: روند حمایت از رسانه های محلی را همچون گذشته و حتی پرقدرت تر دنبال خواهیم کرد و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

 

 

.

.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن