بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 7579
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 18 آبان 93 7:46 ق.ظ

عدم کاندیداتوری آیت‌الله حسینی بوشهری در مجلس خبرگان تکذیب شد

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری شایعاتی مبنی بر عدم کاندیداتوری از حوزه استان بوشهر در مجلس خبرگان را تکذیب کرد. به گزارش ثلاث و به نقل از ،آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری اظهار داشت: موضوعی که مطرح شده مبنی بر اینکه بنده قصد ندارم از حوزه استان بوشهر برای مجلس خبرگان کاندیدا شوم، […]

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری شایعاتی مبنی بر عدم کاندیداتوری از حوزه استان بوشهر در مجلس خبرگان را تکذیب کرد.

به گزارش ثلاث و به نقل از ،آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری اظهار داشت: موضوعی که مطرح شده مبنی بر اینکه بنده قصد ندارم از حوزه استان بوشهر برای مجلس خبرگان کاندیدا شوم، صحت ندارد.

وی بیان کرد: اگر خدا توفیق دهد فقط از حوزه استان بوشهر در انتخابات مجلس خبرگان حاضر خواهم شد و موضوع عدم کاندیداتوری خود را از حوزه استان بوشهر در مجلس خبرگان تکذیب می‌کنم.

حسینی بوشهری اضافه کرد: خدمت به مردم ولایتمدار استان بوشهر افتخاری بزرگ است که نصیب بنده شده و امیدواریم این توفیق ادامه داشته باشد.

وی در تشریح حضورش در ایام عزاداری تاسوعا و عاشورا در بوشهر تصریح کرد: توفیقی بود که امسال نیز در محضر خواهران و برادران استان بوشهر در ماه محرم بودم و چند شب از ایام محرم در مراسم عزاداری بوشهری‌ها شرکت کردم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان تاکید کرد: حضور مردم بوشهر در آیین‌های عزاداری ماه محرم پرشورتر از سال گذشته بود و از دست‌اندرکاران برگزاری مراسمات قدردانی می‌کنم.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن