بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30384
تعداد نظرات:۶ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 2 مرداد 95 1:04 ب.ظ

رییس شورای اسلامی شهر کنگان: اکثر دستگاههای اداری به شهرداری بدهکارند

رییس شورای اسلامی شهر کنگان در چهارمین جلسه شورای اداری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: اکثر دستگاههای اداری به شهرداری بدهکارند.

به گزارش ثلاث به نقل از کوگانا“، اکبر پاریابی در چهارمین جلسه شورای اداری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: در حال حاضر قریب به اتفاق دستگاههای اداری شهرستان به شهرداری بدهکارند که انتظار جدی اینست ادارات ما در پرداخت به موقع بدهی های خود  به قانون پایبند باشند.

وی در ادامه احداث اسکله تجاری را یکی از خواسته ها و مطالبات بحق مردم این شهر دانست و بیان نمود: متاسفانه تا کنون هیچ مسئولی به این مطالبه عمومی لبیک نگفته است.

رییس شورای اسلامی شهر کنگان در بخش دیگر با گلایه از وضعیت پارازیت در کنگان بیان نمود: امیدواریم مسئولان مربوطه این مشکل را برطرف کنند.

پاریابی در ادامه به گرانی در کنگان اشاره و گفت: هم اکنون قیمت کالا در کنگان نسبت به سایر نقاط استان بیشتر است و این مسئله مردم را در تنگنا قرار داده است.

رییس شورای اسلامی به بیکاری جوانا بومی نیز اشاره و گفت: در حال حاضر مسئله بیکاری یکی از معضلات مهم شهرستان کنگان است که به دغدغه جوانان و خانواده ها تبدیل شده است.

وی در پایان با تبریک ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در ایران اسلامی با تجلیل از خدمات و تلاشهای حجت الاسلام محمودی در حوزه های مختلف بویژه زیرساخت های دینی اظهار نمود: خدمات گسترده صورت گرفته نشان از کارآمدی نماز جمعه است.

 

نظرات

  1. امید says:

    خیلی طبیعیه،چرا که شهرداری همیشه از آدم و عالم طلبکاره.این بار هم نوبت اونهاست.شهرداری بابت هرچیزی که فکرش کنی از مردم پول میگیره و شهر کما فی السابق.

  2. محمد زاده says:

    سلام آقای پاریابی شما وشهرداری هم خیلی به مردم بدهکارید.۴ سال است به خاطر آسفالت کوچه شهید محمدی تو کوزه گری به شما وشهردار وتمام اعضای شورا ،التماس میکنیم اما دریغ از جواب درست.
    شما که اصلا نمیخواستید کوچه را درست کنید چرا آسفالت خراب رو خرابتر کردید.
    واقعا مایه خجالت برای شهرداری کنگان وشوراست که کوچه های کوزه گری آدرس ندارد.ما برای ارسال وسایل،کتاب،و…..برای فرزندانمان چه آدرسی بدهیم.کوزه گری از ده کوره های اطراف هم بدتره.
    بارها با آقای شهردار وشماها صحبت کردیم.بدا به حال ما که از کوچکترین حق شهروندی خویش هم محرومیم وچه قدر بدبختیم که باید به شماا التماس کنیم.
    مردم کوزه گری نمیدانم به چه امیدی شما را انتخاب کردند.واقعا زندگی در کوچه برای ما و عابران عذاب آور شده.لجبازی تا کی.؟
    فرداها ی زیادی از راه رسید اما شما مسوولین ای کاش به فکر همه مردم کنگان بودید نه جاهای خاص.ثلاث دربرابر خدا مسوولی اگر نظر مرا پخش نکنی

  3. کنگونی says:

    رییس شورای اسلامی به بیکاری جوانا بومی نیز اشاره و گفت: در حال حاضر مسئله بیکاری یکی از معضلات مهم شهرستان کنگان است که به دغدغه جوانان و خانواده ها تبدیل شده است.

    اقا تهرانی :
    با توجه به بومی بودن نیروهای شرکتی در پست های حساس از نظر امنیتی اشکالی داره خطرناک از کلیه نیروهای بومی فقط در حد ابدارجی حراست فضای سبز میتونیم استفاده کنیم در غیر این صورت امکان استخدام در نکات ایمن و حساس جایز نیس .

    کنگونی . خاک بر سرما بگیره که خاکش سمش برای ما،، نونش برای تهرانی

  4. امید says:

    در مورد کوچه شهید محمدی واقع در کوزه گری باید بگم که از شهرداری اومدن آسفالت رو برش زدن و حتی سنگ جدول هم جلو خونه ما خالی کردند ولی از آنجایی که بعضی از همسایگان دور که قاضی تشریف داشتند و حسابی پارتی داشتند،یهو نفهمیدیم چی شدکه سنگ جدول کوچه مارو بردن و کوچه اونها درست شد و کوچه ما از اونی که بود بدتر شد و رها شد.(هرکه پارتیش بیش جوبش زودتر)

  5. همشهری says:

    با سلام
    آقای پاریابی و مسئولین محترم شهرداری نزدیک به یک سال که محوطه بیرونی کتابخانه غدیر به بهانه محوطه سازی و ایجاد فضای سبز تبدیل به تلی از خاک شده و محل عبور و مرور ندارد اگر کسی خدای ناکرده قصد عزیمت به این مکان را داشت باید تا زانو در گل و خاک فرو رود که واقعا زیبنده یک مکان فرهنگی نیست .اگر واقعا نمی تونستید کار را در تاریخ مقرر تمام کنید که چرا اصلا اقدام کردید اگر بودجه تخصیص داده نشده بود که چرا دست به کار شدید پس هیچ دلیلی غیر از بی مسئولیتی مسئولین شهرداری و شورا به ذهن نمی رسد .
    لطفا بدون سانسور قرار دهید .

  6. همشهری says:

    در مورد بلوار محرم باید عرض کنم تا کی قرار است این پروژه بدون هیچ نشانی از پی گیری و اقدام به همین صورت رها شود . بابا ساکنین این منطقه از گردو خاک آن واقعا در عذاب هستند .غیر از این که اگر کلنگ پروژه ای به زمین زده می شود هزینه آن نیز اختصاص داده می شود پس بودجه این پروژه صرف چه شده است چرا دست به کار نمی شوند
    مگر این که مسئولین سیر نشده باشند و بودجه تخصیص داده شده با کمبود مواجه شده باشد به جای این حرفا بهتره به فکر مشکلات شهر باشید آقای پاریابی عزیز

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن