بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15993
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 9 خرداد 94 2:27 ب.ظ

جمالزاده عنوان کرد:

فعالیت بیش از ۷۰ هزار عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در ۲۰ کشور جهان

ثلاث- نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد گفت ، گفت: تا کنون قریب به ۷۰ هزار عضو هیئت علمی در دانشگاه های داخل و ۲۰ کشور دیگر فعالیت می کنند.

به گزارش ثلاث، نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد در همایش امام و شهدا ، همدلی و همزبانی در شهرستان کنگان  گفت: چنین جلساتی به خانواده های شهدا تعلق دارد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالرضا جمالزاده گفت: امام، شهدا، اهل بیت، قرآن از ارزش هایی هستند که با هم درآمیخته اند و فرهنگ شهادت نشات گرفته از آمیزش همه فاکتورهای اساسی این ارزش ها است.

وی افزود: روح امام حسین در شهدای ما متبلور شده و امروز وظیفه ماست که به عنوان پیرو شهدا رسات آنها را باید تعقیب، پیگیری و حفظ کنیم.

جمالزاده راه و روش شهدا را چشم و چراغ جامعه امروز ما قلمداد کرد و افزود: راه شهدا حرکت به سوی آگاهی، بصیرت، علم، مبارزه با نفس، ایستادگی در مقابل دشمنان و ولایتمداری است.

وی در ادامه اظهار داشت: مراقب باشیم که با نزاع و اختلاف بین گروه ها و احزاب مختلف ما را به باتلاق سستی و عداوت با هم نکشد و همدلی بین مسلمانان را به دشمنی مبدل نسازد.

وی گفت: البته امروز دشمن ترس از اتحاد، همبستگی و توان نظامی ما دارد و مانند گذشته نیستیم که تعدی هر بیگانه ای را بی پاسخ بگذاریم.

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد گفت: ما در ابتدای انقلاب و در دوران جنگ تحمیلی با اینکه هیچ سازماندهی نظامی نداشته و تجهیزات جنگی ما محدود بود با ایمان، شجاعت و نیروی الهی در مقابل تمام کفر ایستادگی کردیم و یک وجب از خاک میهن عزیزمان را از دست ندادیم و امروز شرایط ما با سال ۵۹ بسیار متفاوت است و مسلماً دشمن این را مد نظر دارد.

وی گفت: یقیناً پیغام شهدا به مردم امروز، ایستادگی و مقاومت با شرط حفظ رسالت و ارزش های اسلامی و دینی مان است.

وی اضافه کرد: باید ید واحده بوده و حول کلمه توحید با تمام توان در راستای تقویت ارزش های دینی تلاش کرده تا سرانجام خیر و نیکی داشته باشیم.

جمالزاده اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با همت والای امام راحل بنا شد و ایشان با نظر مثبت فضای علمی و تخصصی  امروز را به گونه ای رقم زد که تا کنون قریب به ۷۰ هزار عضو هیئت علمی در دانشگاه های داخل و ۲۰ کشور دیگر فعالیت می کنند.

وی گفت: میلیون ها متر مربع فضای آموزشی و آزمایشگاهی و برنامه های مختلف فرهنگی بر اساس نیاز امروز جامعه طرح ریزی و اجرا می گردد.

دانشگاه آزاد اسلامی کنگان دارای جایگاه ارزشمند و ظرفیت قابل قبولی در جنوب استان است

وی دانشگاه آزاد اسلامی کنگان را از ظرفیت های مهم دانشگاهی در حوزه جنوب استان خواند و اظهار داشت: این دانشگاه با فضای طراحی شده موجود و با درایت مدیریت فعلی، دانشگاه، توانسته است جایگاه ارزشمند و ظرفیت قابل قبولی را در حوزه آموزش رقم زده و نگاهی کلان نسبت به ارتقاء کمی و کیفی سطح آموزش در این مرکز متبلور سازد.

 

شایان ذکر است، این همایش به همت دانشگاه آزاد اسلامی بندر کنگان در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور این شهر برگزار شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن