بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 18363
تعداد نظرات:۲۰ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 1 مرداد 94 1:26 ب.ظ

حواشی یک حادثه ؛

پخش نوشیدنی های لنج های اتش گرفته کنگان در بازار !؟ (+ عکس)

ثلاث- شایعه پخش نوشیدنی هایی که در لنج های اتش گرفته کنگان (از اواخر هفته گذشته ) وجود داشت، موجی از نگرانی در بین مردم به وجود اورده است.

به گزارش ثلاث، اواخر هفته گذشته چند لنج در اسکله کنگان طعمه حرق شدند و خسارات مالی زیادی به مالکان ان وارد شد.

پس از آن به طور مکرر از طرف شهروندان مبنی بر پخش نوشیدنی های این لنج ها در بازار کنگان با سایت خبری ثلاث تماس گرفته شد و خواستار پیگیری شدند.

از آنجایی که گرما و آتش می تواند در عرض چند ثانیه هر نوشیدنی را فاسد کند، پخش این نوشیدنی ها در بازار کنگان و انتقال به بازار شهرهای دیگر می تواند خطرات جانی را نیز در پی داشته باشد.

در این راستا سایت خبری ثلاث با شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز تماس گرفته و خواستار پیگیری و بازدید میدانی از مغازه های یکی دو خیابان منتهی به محل آتش سوزی شد.

در این خصوص توسط دو اکیپ بهداشت و درمان تعداد زیادی از مغازه های سطح شهر( صبح امروز پنج شنبه) مورد بازرسی قرار گرفت؛ ولی تا کنون موردی که برای فروش یا فاسد شده باشد، یافت نشده است.

هرچند از موضوع آتش سوزی حدود یک هفته می گذرد و ممکن است تمام نوشیدنی ها در بازارهای کنگان و شهرهای دیگر آب شده باشد؛ ولی مردم نیز باید توجه داشته باشند که به ازای اندکی تخفیف، سلامتی خود را به خطر نیندازند و در صورت مشاهده هر نوع اثار سوختگی یا بوی آتش روی برخی از نوشیدنی ها یا کارتن و بسته بندی های آن، از خرید آن خودداری کنند.

همچنین فروشندگان نیز باید این نکته را مد نظر قرار بدهند که در صورتی که این نوشیدنی ها را به مشتری بدهند و خدای ناخواسته پس از مصرف، مشکلی برای خریدار به وجود بیاید، بدون شک سر و کار آن ها با مراجع قضایی خواهد بود.

یکی از شهروندان کنگانی در این خصوص به ثلاث گفت: یکی بسته از این نوشیدنی ها را بنده از مغازه های خیابان های منتهی به اسکله تهیه کردم که اثار و بوس سوختگی روی بسته بندی ان به وضوح قابل مشاهده بود.

وی که نخواست نامش فاش شود گفت: نمیدانم چطور این نوشیدنی ها که عمدتا نوشابه هستند از لنج ها و اسکله آزاد شده و وارد بازار کرده اند. تعجب ما از این است که مگر نظارت و کنترلی بر این موضوع نبوده است؟

البته ممکن است تعداد این نوشیدنی ها خیلی زیاد نباشد.

نوشابه-سوخته

نظرات

  1. er says:

    سلام? بهداشت خودش این کالا را سالم تایید نمی کنه چه برسه به سوخته گمرگ باید اجازه خروج کالا نمیاد

  2. حرف منصفانه says:

    جای بسی سوال است که چطور این نوشیدنی ها مجوز خروج گرفته اند،،، با نظارت و کنترل چه نهادی بوده؟
    مسلما در این بین اتفاقات پشت پرده بوده است وگرنه این نوشیدنی ها از نظر بهداشت ورودش به بازار ممنوع میباشد

    باز هم سکوت و باز..

  3. آوین says:

    مسئولین گوش و چشم بسته تا کی میخواین سلامتی و آسایش مردم فدای شماها بشوند ؟؟ مردم کنگان نه تنها امروز نه تنها این موضوع هر روز درگیر این مسائل هستند از آلودگی هوا از شلوغی شهر از بی نظمی شهر از بی قانونی از اینکه عده ای برای پول دار شدن حاضرند با جون مردم بازی کنند . مسئولین شهرستان کنگان باید جوابگوی همه این مشکلات باشید اینجا خیلی بی تفاوت بودید .بدونید سکوت مردم از رضایت کار نیست هر جور که به کنگان نگاه میکنیم شهریست فدای خودخواهی عده ای شده که حاضرند برای پول هر طور آسایش و سلامتی مردم را به خطر بیندازند .

  4. طفلکل says:

    لنج مال خوشونه اسکله مال خوشونه گمرک هم مال خوشونه

  5. خ ک says:

    آقا یان محترم حرف مفت نزنین نه شانی فاسد ونه چیز دیگر که پخش کردن هر چه که بهش آتش رسید بخار شد رفت اینایی که می بینی یکمی مانده بود درانبار پایین لنج که هیچ حرارتی به آن نرسیده بود وگرنه این هم توهوا می رفت اما یکمی آب اتش نشانی روش رفته بود ما از آن خوردیم تا گفتیم بس نه مزه تغییر کرده بود ونه رنگ ونه چیز دیگه این آقا حتما می خواسته یک گزارش فقط داشته باشه تا بگن فلانی خیلی فعاله

    • محمد says:

      کاملا مشخصه که تو عمرت نوشابه نخوردی!!وگرنه نمی نشستی نوشابه فاسد سر بکشی تا بگی بس!!!!فردا پس فردا مشتی آشغال دیگه جمع میکنین میارین میدین به خورد مردم بعد میگین فقط پلاستیکش کثیف شده بود!!مسئول تشخیص سلامت مواد غذایی بهداشت کنگان بوده که بسلامتی در خواب ناز تشریف داشتند،همچنین مایه تاسف و تاثر هست که چرا این مواد غذایی فاسد که میتواند که مردم را به خطر بیندازد در غفلت نیروی انتظامی وارد بازار شده و نیروی انتظامی و بهداشت و سایر مسئولین در این مورد باید پاسخگو باشند که طبق معمول نیستند.
      آقا شما نوشابتو بنوش!!!!

  6. باران عشق says:

    بنازم بهداشت و گمرک

  7. sosan says:

    با اجازه ی شما این نوشابه ها کاملا سالمه لطفا اسم کسی رو خراب نکنید و وزارت بهداشت تایید کرده که این تمیز دیگه چه بهتر از این هیچ کس نمی دونه که چه خسارتی به اونها آورده خودتون به لحظه جای اون بزارید واقعا چکار می کردید مجبور بودید و اونها کاملا
    تمیز ه و بهداشتی.

  8. ناخدا says:

    به شما هیچ ربطی نداره

  9. بنده خدا ..... says:

    و فقط پلاستیکش کثیف شده

    • atefeh says:

      اره وگرنه خودش سالمه متاسفم برای همشهری های عزیز به جای اینکه به صاحب لنج همدلی کنند ساز مخالف میزنن

  10. اسماعیلی says:

    با سلام اسماعیلی هستم از بهداشت کنگان با عرض سلام وتشکر از حساسیت دوستان خدمت دوستان عرض کنم که این اقلم برا خروجشون هیچ مجوزی از بهداشت دریافت نکرده اند در ضمن برا تایید سالم یا نبودن آنها باید نمونه گرفته وآزمایشگاه نظر میداد که متاسفانه به محض دریافت گزرش مامورین ما به محل رفتند ولی هیچ نمونه ای پیدا نکردند این اقلام احتمالا در منازل نگهداری میشد وشاید سریعا به نقاط دیگر استان وکشور منتقل کردند

  11. اسماعیلی says:

    شرمنده hcکه تایپ شده بود اشتباه بود میخواستم از تایپ کنم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن