بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 22737
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 14 آبان 94 3:07 ب.ظ

دستگیری عامل انتشار نرم افزار های هک و نفوذ در بوشهر

سرهنگ پورسعید رییس پلیس فتا استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: با رصد اطلاعاتی کارشناسان فضای سایبری پلیس فتا استان مشخص شد فردی در یکی از سایت های محلی اقدام به فروش نرم افزارهای هک و نفوذ به رایانه ها را می فروشد که رسیدگی به این موضوع  در دستور کار […]

سرهنگ پورسعید رییس پلیس فتا استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: با دستگیری عامل انتشار نرم افزار های هک و نفوذ در بوشهررصد اطلاعاتی کارشناسان فضای سایبری پلیس فتا استان مشخص شد فردی در یکی از سایت های محلی اقدام به فروش نرم افزارهای هک و نفوذ به رایانه ها را می فروشد که رسیدگی به این موضوع  در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
 سرهنگ پورسعید تصریح کرد:  با هماهنگی  قضایی متهم  پس از ناسایی به این پلیس احضار و در خصوص موضوع از وی تحقیق، به عمل امد، که نامبرده در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرم گردیده ولی در ادامه پس از مشاهده مدارک و مستندات گردآوری شده و موجود در پرونده و بازجویی های فنی صورت گرفته، صراحتاً به بزه انتسابی معترف  و اظهار داشت:  قبول دارم که وب سایت فوق را حدود سه ماه پیش خودم راه اندازی نمودم و لینک برنامه آموزش هک را که از طریق اینترنت بدست آورده بودم و جهت فروش بر روی آن قرار دادم.
 متهم گفت: مبالغی را  از این طریق کسب در آمد نمودم  و هیچگاه فکر نمیکردم که این عمل من مورد رصد  قرار گرفته و در این مدت زمان کم شناسایی و دستگیر شوم.
سرهنگ پورسعید تصریح کرد: در نهایت با توجه به اعتراف متهم به بزه انتسابی، پرونده در معیت متهم به دادسرای عمومی و انقلاب جهت صدور قرار قضایی متناسب ارسال گردید.
رئیس پلیس فتا استان بوشهر در پایان گفت : انتشار فیلترشکن ها و آموزش عبور از سامانه های فیلترینگ طبق بند ج ماده ۲۵ جرایم رایانه ای جرم بوده و  فعالیت کلیه شهروندان در فضای مجازی قابل رصد و پیگیری است. 
 وی از شهروندان خواست در صورتی که می خواهند با شرکتی همکاری داشته باشند به سایت ایران هشدار مراجعه کنند تا از مجوزدار بودن یا نبودن و نحوه فعالیت این شرکت‌ها اطلاع کسب کنند.

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن