بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 22988
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 19 آبان 94 4:37 ب.ظ

مدیر عامل مخابرات استان بوشهر:

توضیح درباره اختلال در اینترنت استان بوشهر/ از مردم عذرخواهی می کنم

ثلاث- مدیر عامل مخابرات استان بوشهر: با اشاره به بدهی شرکت مخابرات استان به شرکت زیر ساخت گفت: متاسفانه در چند روز گذشته اختلالاتی در پهنای باند اینترنت و دسترسی کاربران به این اینترنت ایجاد شده که دلیل آن بدهی شرکت مخابرات به شرکت زیر ساخت می باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان می گوید: بابت اختلالات چند روز گذشته اینترنت بوشهر از مردم عذر خواهی می کنم.

محمدرضا بحرانی در خصوص اختلالات اخیر در پهنای باند اینترنت استان افزود: مشکلات اینترنت استان  دلایل مختلفی دارد که بخش از مشکلات ایجاد شده مربوط به شرکت مخابرات می باشد، با این وجود در تمام تلاش خود را برای رفع مشکل پیش آمده به کار گرفته ایم که بزودی این اختلال رفع خواهد شد.

وی در ادامه گفتگویش با خلیج فارس با اشاره به بدهی شرکت مخابرات استان به  شرکت  زیر ساخت گفت: متاسفانه در چند روز گذشته اختلالاتی در پهنای باند اینترنت و دسترسی کاربران به این اینترنت ایجاد شده که دلیل آن بدهی شرکت مخابرات به شرکت زیر ساخت می باشد.

بحرانی با اشاره به مطالبات ابن شرکت از مشترکین افزود: مهمترین دلیل پرداخت نشدن طلب ما به شرکت زیر ساخت  ناشی از بدحسابی برخی از مشترکین خصوصی و ادارات و نهادهای دولتی است که  تاکنون برای پرداخت بدهی خود اقدام نکرده اند.

رییس شرکت مخابرات استان افزود: در این باره از مردم عذر خواهی و تاکید می کنم که تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات با کیفیت مناسب به کار خواهیم گرفت.

بحرانی افزود: اختلال در پهنای باند اینترنت استان حداکثر تا روز چهارشنبه رفع خواهد شد و شرایط عادی حاکم می شود.

برچسب ها: , ,

نظرات

  1. کاربر says:

    باسلام.این که نشد جواب ملت.مردم بابت یک ماه تعرفه ی اینترنت گرفتن.اگه اینجوری حق مردم خورده بشه میخواهید چجوری جبران کنید

  2. ممد says:

    شرکت مخابرات هم دیگه آخراشه
    کجاست اون مخابراتی که پردرآمدترین شرکت بود

  3. رضا says:

    سلام
    الان یک ماه و نیمه سرعت نت داغونه البته دانلود خوبه منظور سرعت وبگردی هست هر چی هم به ۲۰۲۰ زنگ میزنیم میگه که دلیلش قعطی فیبر تو مسیر بوشهر اقا اینا دهن ما رو … کردن یک ماه قعطه خوب درستش کنن میخواستم شما یه پیگری در این موضوع کنید و اطلاع بدید با تشکر

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن