بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 23673
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 16 آذر 94 5:32 ب.ظ

مرکز آموزشی علمی-کاربردی شهرستان کنگان با ۲۲ رشته کاردانی و کارشناسی و ۴۳۹۰ فارغ التحصیل

ثلاث- تا کنون تعداد ۴۳۹۰ نفر در مرکز آموزشی علمی-کاربردی شهرستان کنگان فارغ التحصیل شده اند.

 

به گزارش ثلاث، شهرستان کنگان هم اکنون دارای ۴ دانشگاه فعال می باشد.

این گزارش به نقل از مرکز آموزشی علمی-کاربردی شهرستان کنگان می افزاید: در سال ۱۳۸۷ مرکز آموزشی علمی-کاربردی در رشته های تحصیلی حسابداری صنعتی، نرم افزار، کامپیوتر، تکنولوژی کنترل در مقطع کاردانی با تعداد ۱۸۰ نفر شروع به کار کرد.

در حال حاضر بیش از هزار دانشجو زیر نظر این مرکز در حال تحصیل هستند که دارای دو کارگاه مجهز به رشته های مختلف کامپیوتر و اینترنت می باشد.

افزون بر این، کارگاه مجهز برق صنعتی این مرکز ان شاءالله در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

تا کنون تعداد ۴۳۹۰ نفر در رشته های ذیل فارغ التحصیل گردیده اند.

 

رشته های فعال مرکز در کاردانی عبارتند از پالایش گاز، اینترنت و شبکه های گسترده، برنامه سازی کامپیوتر، اطفای حریق شهری، تربیت مربی پیش دبستانی، ایمنی کار و حفاظت فنی، برق صنعتی، امور اداری، مکانیک خودرو، حسابداری مالی، حقوق و روابط عمومی.

رشته های فعال مرکز در کارشناسی نیز عبارتند از تبلیغات، حسایداری مالی، حفاظت و پیشگیری از حریق و حوادث، روابط عمومی، تربیت مربی پیش دبستانی، ابزار دقیق، بازرسی جوش، IT ، شبکه های کامپوتری و صنایع شیمیایی.

 

 

برچسب ها: ,

نظرات

  1. حرف حق says:

    علمی کاربردی کنگان چون ۹۰ درصد دانشجوو فارغ التحصیلاش نیروهای غیربومی بیسواد هستند از این فرصت استفاده میکنند و همین کنگان مدرک میگیرند در واقع با این شیوه دانشجو جذب کردن تهدیدی هست علیه توسعه آموزش نیروهای بومی چرا که اکثر غیر بومی ها با گرفتن مدرک از این دانشگاه جای پای خود را محکمتر میکنند و این دانشگاه بیشتر جنبه اقتصادی دارد چرا که تا کنون با این سیاست جذب دانشجو علیه منافع شهرستان و استان بوده است امیدوارم این واقعیت محض را سانسور نکنید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن