بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 23875
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 28 آذر 94 0:35 ق.ظ

پاریابی :

طرح یادمان شهید مدنی را به شهرداری و شورای شهر کنگان ارسال کنید

ثلاث- رئیس شورای اسلامی شهر کنگان گفت: در خصوص درخواست امام جمعه کنگان برای احداث یادمان شهید محراب آیت الله مدنی، از نخبگان و صاحبان فکر و هنر تقاضا داریم طرح های خود را به شهرداری و شورا ارایه دهند.

به گزارش ثلاث، اکبر پاریابی در جلسه شورای اداری بندر کنگان با تقدیر از تلاش نیروی انتظامی در تامین امنیت هیآت عزاداری در ماههای محرم و صفر عنوان نمود: حاصل این امنیت خوب ، برگزاری باشکوه مراسم عزاداری در این دو ماه بوده است.

وی در بخش دیگر با تقدیر از مردم شریف شهر کنگان و دیگر شهرها و روستاهای شهرستان در آیین استقبال و تشییع پیکر مطهر شهیدان در این دو ماه بویژه پیکر شهید حمزه سمعتی گفت: مردم ما عشق و ارادت و پیوند ناگسستنی خود با امام و شهیدان را به منثه ظهور رساندند.

پاریابی همچنین در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص درخواست امام جمعه کنگان برای احداث یادمان شهید محراب آیت الله مدنی گفت: از نخبگان و صاحبان فکر و هنر تقاضا داریم طرح های خود را به شهرداری و شورا ارایه دهند.

وی افزود: چنانچه طرح خوبی ارائه شود شورا و شهرداری این موضوع را با جدیت در جلسات شورا طرح و اجرایی خواهند کرد.

رییس شورای اسلامی شهر کنگان عنوان نمود: میزبانی مردم بندر کنگان از آیت الله شهید مدنی برگ زرینی است که در تاریخ افتخارات مردمان انقلابی این خطه برای همیشه باقی خواهد ماند.// ابوذر حسین پور

برچسب ها: , ,

نظرات

  1. آقای پاریابی ما هنوز منتظر تشریف فرمایی شما به مدرسه هستیم .۳ماه گذشت و نیامدی .
    مسول هم مسول قدیم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن