بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 24140
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 6 دی 94 1:13 ق.ظ

بداحوالی خطوط تلفن همراه در کنگان

خطوط تلفن همراه و مشکلات کلافه کننده آن در کنگان/۲ نفر پشتیبان برای ۱۳۰ ایستگاه در جنوب استان

اختصاصی ثلاث- از ابتدای سال ۹۴ خطوط تلفن همراه- همراه اول- در کنگان با مشکلات زیادی روبرو شده است که این موضوع مشترکین این اپراتور را حسابی گلایه مند کرده است.

به گزارش ثلاث، خطوط تلفن همراه از جمله ابزارهایی هستند که امروزه همه مردم از آن استفاده میکنند و مسائل و موارد خود را از طریق آن حل میکنند و انجام می دهند.

از ابتدای سال ۹۴ خطوط تلفن همراه- همراه اول- در کنگان با مشکلات زیادی روبرو شده است که این موضوع مشترکین این اپراتور را حسابی گلایه مند کرده است.

قطعی صدا، یک طرفه بودن صدا، زنگ نخوردن گوشی طرف مقابل با وجود اینکه تماس در حال زنگ خوردن است و قطع صدا در حین مکالمه، از جمله مواردی بوده که کاربران زیادی در خصوص این مشکل با سایت خبری تحلیلی ثلاث تماس گرفته و خواستار انعکاس و پیگیری آن شده اند.

مشکلات بالا در سال ۹۴ به صورت موردی و کلی در کنگان خود را نشان داده است. اوج مشکلات ذکر شده طی هفته گذشته بود که حتی داوطلبان انتخاباتی حوزه جنوب استان را نیز به شدت به زحت و کلافگی انداخت.

نگهداری و پشتیبانی از ۱۳۰ سایت تلفن همراه با دو نفر

یک منبع موثق در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: پشتیبانی و نگهداری از خطوط تلفن های همراه اول در شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه کلا بر عهده دو نفر است.

وی که نخواست نامش ذکر شود گفت: این دو نیرو قرار است بیش از ۱۳۰ ایستگاه( سایت تلفن همراه) را نگهداری و پشتیبانی کنند که مسلما به نظر نمی رسد جوابگو باشد.

 

تقاضای مشترکین این منطقه در ابتدا از مجموعه مخابرات استان است که هیشه خدمات بسیار ارزنده ای را برای استان انجام داده است و در همه حال پاسخگوی نیازها و حتی انتقادهای مردمی نیز بوده اند. در این راه مجموعه استانداری و فرمانداری ها نیز می توانند ورود کرده و مسادعدت نمایند. مشکلات ذکر شده به نحوی بر ذهن و روان و کارهای روزمره مردم تاثیر منفی گذاشته است.

 

 

نظرات

  1. حمید says:

    این مشکلات کی تموم میشه خدا میدونه. الان شهرستان کنگان با مشکل ثبت نام خط ثابت هم روبرو هست. تکلیف مردم این وسط چیه ؟؟
    برای قبض نوشتن خوب بلد هستند و اما جوابگوی قطعی تلفن و تلفن همراه و مشکلات بسیاری دیگه در این زمینه نیستند. خسارت این مشکلات رو چه شخص یا اردگانی باید به مردم بپردازد ؟؟

    دو نفر نیرو برای ۵ تا ایستگاه هم کمه نه ۱۳۰ ایستگاه ؟ برای دزدی خوب بلد هستند اما برای جذب نیرو هیچ فکری ندارند.

    با این همه مشکلات تا حالا ندیدم یک مسئول از سمت خودش استعفا بده.. این کار هنر میخواهد نه پشت میز ریاست که هر بی سوادی میتونه اون پشت بشینه.

    داوطلبین مجلس هم اگر صداشون در اومده فقط بخاطر جمع کردن رای و قول و قرارهاشون هست که به هم خورده. شیخ موسی گل سر سبد همشون.. الهی سیل بیاد همشون ببره

  2. ایرانی says:

    ربطی نداره اینترنت قطع تلفن که نمیگیره جوابگو هم نیستند

  3. ممد says:

    الانم این دور نفر داره یک نفر میشه.و کسی هم به عنوان کمکی نمیارن

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن