بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 25880
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 9 اسفند 94 9:46 ب.ظ

پس از انتخابات

تقدیر دکتر مطلق از حضور پرشور، همراه با اگاهی مردم جنوب استان در انتخابات

اختصاصی ثلاث- کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه جنوب استان بوشهر از حضور پر رنگ، پر شور و اگاهانه مردم تقدیر کرد.

 

IMG-20160226-WA0005 - Copy

 

دکتر محمد مطلق، کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه دیر،کنگان ،جم و عسلویه

از حضور پر رنگ، پر شور و اگاهانه مردم تقدیر کرد.

وی گفت: اینک که حماسه پرشور مردم شریف ایران خصوصا این خطه از جنوب کشور در پای صندوق­های رای در هفتم اسفندماه نود چهار به عنوان نقطه عطفی در صفحه کتاب تاریخ جمهوری اسلامی ایران نقشی زرین یافت، برخود می دانم که از این حضور و شور و شعور مردم منطقه ام کمال تشکر و قدردانی را بنمایم .

دکتر مطلق اظهار داشت: اینجانب که هدف از ورود به عرصه این انتخابات را جز تکلیف در جهت خدمت به مردم منطقه ام نمی دانستم، ضمن سپاس از دیگر کاندیداهای محترم که باعث ایجاد شوق و هیجان در این انتخابات شده و زمینه انتخاب آگاهانه را فراهم نمودند، به انتخاب مردم احترام گذاشته و همچنان در مسیر گذشته خود که همانا خدمتگزاری به مردم است ادامه خواهم داد و برای مردم منطقه ام به پاس حضور در پای صندوقهای رای، اجری عظیم و برای منتخب مردم توفیق الهی را آرزومندم.

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. عباس says:

    دکتر جان به شمآ افتخار میکنیم.امیدوارم شاهد موفقیتهای روزافزونتان باشیم.در این انتخابات فارغ از نتیجه آن بهرخود میبالم که به شما رای دادم.اخلاق خوب شما در این رقابت بزرگ زبانزد عام هست.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن