بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3475
تعداد نظرات:۱۱ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 31 مرداد 93 12:36 ب.ظ

سرگرد آراوند خبر داد:

سارق منزل در کنگان با ۱۰ فقره سرقت دستگیر شد

اختصاصی ثلاث- جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان خبر داد: سارق منزل در کنگان دستگیر و به سرقت های قابل توجهی اعتراف کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان در خصوص این موضوع به خبرنگار ثلاث گفت: ماموران گشت نیروی انتظامی در حین گشت، به یک دستگاه خودرو پژو پارس به سرنشینی چهار جوان که قصد سرقت از منازل را داشته ، در یک مرحله با حضور صاحب منزل، سرقت نافرجام مانده و سارقان متواری گردیده اند.

فرهاد آراوند افزود: طی استعلام به عمل آمده از پلاک خودروی مذکور، مشخص شد این خودرو متعلق به شهرستان خرم آباد بوده است. سارقان با شماره پلاک غیر بومی به صورت باندی در امر سرقت از منازل در سطح استان فعالیت داشته اند، که پس از مشکوک شدن به خودروی مذکور، آن ها را متوقف کرده اند.

وی در تشریح نحوه دستگیری متهمان اینچنین گفت: پس از اجرای طرح مهار و مسدود نمودن راه های ورودی و خروجی و شناسایی خودروی متهمان ، در عملیات غافلگیرانه ، ماموران در پوشش خودروی شخصی، خودروی مورد نظر را در حوالی شهرک معلم ، خیابان اختر به حالت روشن و آماده، به سرنشینی شخصی به هویت ” ع . ز ” اهل و ساکن کوهدشت ( خرم آباد) توقیف و به یگان انتظامی منتقل نمودند ضمن اینکه سه نفر دیگر از همدستان وی از محل متواری شدند .

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان اضافه کرد: در بازرسی به عمل آمده از این سارق، مقداری طلا و جواهر کشف شده است.

فرهاد آراوند خاطرنشان کرد: برای نامبرده تشکیل پرونده شده و به مراجع قضایی معرفی گردیده است، ضمن اینکه تلاش برای دستگیری همدستان سارق وی ادامه دارد.

 

 

نظرات

  1. حمید says:

    از جانشین فرماندهی انتظامی کنگان تقاضا دارم که هر سارقی یا قاتلی رو که دستگیر میکنند روانه زندان نکنند.. به جای این کار عضوی از بدنشون رو جدا کنند که همیشه در ذهن داشته باشند چیکار کرده اند.. زندان بدترین جا برای جامعه هست و بهترین جا برای سارقین و قاتلین و معتادها..

    انگشت دست و پا رو قطع کنید که تا زنده اند فکر دزدی نکنند.

  2. رضا says:

    هر چی بدبختی میکشیم از دست همین غیربومیها می کشیم،اون از وضعیت شرکتهای منطقه که پر از اینجور آدمهاست،اینم از وضع شهر که با وجود اینا ناامن شده.بازم خدا خیر نیروی انتظامی بده،خدا قوت.

  3. کنگونی says:

    آمو اینا باید دست هاشون رو قطع کرد یه مشت ….. بی فرهنگ که آسایش و امنیت رو از ما صلب کردن

  4. ناشناس says:

    باسلام و خسته نباشید خدمت برداران نیروی انتظامی
    لطف کنید با عاملین فروش مواد مخدر برخورد جدی تر شود . و سعی شود معتادان را از سطح شهر جمع آوری گردد. امیدوارم دولت عزیز هر چه سریع تر این افراد را جمع آوری نماید .

  5. سعید says:

    کنگونی عزیز سلب صحیح است.این صلب هم قسمتی از ستون فقرات بدن هست و هم اجسام صلب در درس استاتیک و مقاومت مصالح!
    معنی صبور هم دارد.

    • محمد says:

      به به کلاس ادبیات
      استاد لطفا راجع به کلمات دیگه هم بحث کن

  6. M@tin says:

    ای تشی تو شرکت گرفت که ایطوری شهرمون شلوغ و بی امنیت کرد و هیچ سودی هم سی شهرستانمون نداشت
    همون بهتر که نباشه..

  7. max says:

    باید دهنش رو سرویس کنن که امنیت شهر و آرامش مردم رو بهم زده
    امیدوارم که نیروی انتظامی و دادگاه اشد مجازات را در نظر بگیرن

  8. ناشناس says:

    قابل توجه کنگانیها اینها همه اش فایده ندارد تا ما خودمون نخواهیم که در شهرمان امنیت برقرار باشد نمی شود. همت کنید غیرت نشان بدهید به غریبها کمترین اعتماد رو داشته باشید واجازه ندهید شهر را از ان خودشان کنند.بخدا هیچ جای این مملکت مثل کنگان نیست…حال خود دانیم

  9. مصطفی says:

    دست همگی درد نکنه بخصوص نیروی انتظامی

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن