بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62969
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 19 آذر 99 9:07 ق.ظ

سارقان طلاجات در بوشهر سر از لرستان در آوردند

ثلاث-فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری سه نفر اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت طلاجات منزل در شهرستان بوشهر خبر داد.

سردار خلیل واعظی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اعلام وقوع چندین فقره سرقت طلاجات از منزل در شهرستان بوشهر طی یک هفته گذشته، یک تیم مجرب از کارآگاهان شعبه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تشکیل و برای رسیدگی به موضوع به محل های سرقت اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در بررسی از محل‌های سرقت و دوربین‌های  مداربسته، اعضای این باند که همگی غیربومی بودند شناسایی شدند، اضافه کرد: این افراد که مهارت خاصی در ورود به منازل داشتند در کمترین زمان ممکن با تخریب درب‌های ورودی وارد ساختمان شده و طلا جواهرات و اشیاء با ارزش را به سرقت می‌بردند.

سردار واعظی تصریح کرد: هویت و مخفیگاه هر چهار نفر اعضای باند توسط کارآگاهان پلیس شناسایی شد و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات منسجم، یکی از متهمان در شهرستان کنگان و دو نفر دیگر با همکاری پلیس آگاهی استان لرستان در شهرستان خرم آباد دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری یکی دیگر از اعضای این باند ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند ولی پس از وجود مستندات و ارائه آن توسط افسر پرونده، لب به اعتراف گشوده و به هشت فقره سرقت در سطح شهرستان بوشهر اعتراف کردند.

سردار واعظی با اشاره به اینکه  هرسه نفر سارق با دستور مرجع قضائی به زندان بوشهر منتقل شدند، عنوان داشت: طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش مالی هر هشت فقره سرقت بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است./فارس

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن