بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 35173
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 4 آبان 95 11:01 ب.ظ

انجمن فرهنگی اجتماعی لنگرگاه نوین

برای نخستین بار الگوی صحیح مصرف آب در یکی از پیش دبستانی ها کنگان آموزش داده شد

اختصاصی ثلاث، برای نخستین بار الگوی صحیح مصرف آب در یکی از پیش دبستانی ها کنگان توسط انجمن فرهنگی اجتماعی لنگرگاه نوین آموزش داده شد.

به گزارش ثلاث، انجمن فرهنگی اجتماعی لنگرگاه نوین برای نخستین بار طی اقدامی الگوی صحیح مصرف آب را بصورت پایه در پیش دبستانی سفیران طبیعت (اولین پیش دبستانی محیط زیستی شهرستان کنگان ) به اجرا در اورد.

در این برنامه توسط انجمن فرهنگی اجتماعی لنگرگاه نوین ، آشنایی با آب و  الگوی صحیح مصرف آب  آموزش داده شد.  ضمن این آموزش تکالیف و طرح تشویقی نیز به دانش آموزان این پیش دبستانی ارائه شد که باعث ترغیب خانواده ها در جریان این آموزش و کمک رسانی به فرزندان گردید. .

سولماز کریمی، رئیس انجمن فرهنگی-اجتماعی لنگرگاه نوین که خود تدریس این دوره ها را عهده دار شده است به خبرنگار ثلاث گفت: امیدواریم ازاین طریق بتوانیم خانواده ها را هم هدف قرار داده و شاهد پایه گذاری فرهنگ صحیح مصرف آب در خانواده ها و فرزندان امروز،هسته اصلی خانواده های فردا باشیم .

وی افزود: درد بزرگیست روزی که برای رفع عطش چشم انتظار  قطره های آب باشیم. آب اگر چه هست اما کم؛ بنابراین این ضرورت اموزش ها را احساس و نیاز اصلی دانسته و خود نیز این کم آبی را لمس میکنم و تمام قوای خود را برای آموزش ها بکار خواهم گرفت.

کریمی اظهار داشت: باید یکصدا و یکدست آب را دوست بداریم.

 

img-20161024-wa0024-640x480

img-20161024-wa0020-640x480

 

 img-20161024-wa0022-640x480

نظرات

  1. ناشناس says:

    کار بسیار خوب وستودنی است .که کودکانمان .طرز صحیح مصرف آب را بیاموزند.

  2. محمد واعظ says:

    سپاس از بانو کریمی و انجمن فرهنگی اجتماعی لنگرگاه نوین به خاطر توجه به مسئله مهم بحران آب و آموزش مصرف صحیح آن به کودکان این دیار مهربان
    پیروز باشید

  3. کنگان دوست says:

    سپاس فراوان از بانو کریمی .تلاش بی چشم داشت ایشون حقا قابل تحسین هست وقتی مسئولیت شهری بر عهده ایشون نیست.امیدواریم شاهد تلاشهای بیشتر و توفیق روز افزون ایشون باشیم.در کنگان نیاز به امثال خانم کریمی احساس میشود
    انشاا…به عنوان مسئولی در شهر ایشون رو داشته باشیم
    قدر گنجینهای شهر را بیشتر بدونیم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن