بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 38614
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 9 بهمن 95 0:35 ق.ظ

سمینار پتروشیمی و انرژی با مجوز ISC در پتروشیمی جم

ثلاث- سمینار پتروشیمی و انرژی با دریافت مجوز پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) روز دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ در مجتمع پتروشیمی جم با حضور نخبگان این حوزه از سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، اجتماع نخبگان انرژی کشور در سمینار پتروشیمی و انرژی روز دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ در مجتمع پتروشیمی جم گشایش می یابد.

سمینار پتروشیمی و انرژی در راستای بهره وری و مدیریت انرژی در صنایع پتروشیمی، بررسی فناوری های نوین در زمینه کاهش مصرف انرژی، بهینه سازی آن و کاهش آلودگی های زیست محیطی با حضور نخبگان این حوزه از سراسر کشور برگزار می شود.

این سمینار موفق به دریافت مجوز پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) به شماره ۱۱۸۰۳-۹۵۱۷۰ شده است و مقاله های پذیرفته شده در این همایش به تأیید این موسسه خواهد رسید.

محورهای این همایش انرژی (مدیریت، ممیزی، بهره وری، آینده نگاری فناوری)، انرژی و محیط زیست، نانو و پلاسما، فرایند و تجهیزات (کاتالیست، کوره، پمپ، کمپرسور و …) خواهد بود.

بر اساس اطلاع رسانی کمیته برگزاری این سمینار، شرکت کنندگان باید در روز برگزاری همایش، کارت شناسایی معتبر (کارت ملی یا شناسنامه) به همراه داشته باشند.

آدرس و شماره تماس محل برگزاری سمینار، واحد پژوهش و فناوری و دفتر مرکزی شرکت پتروشیمی جم جهت پاسخ به سوالات احتمالی شرکت کنندگان از این طریق به شرح زیر به اطلاع عموم می رسد.

آدرس محل برگزاری:استان بوشهر، منطقه ویژه اقتصادی پارس، عسلویه، پتروشیمی جم، سالن آپادانا

 تلفن:۰۷۷۳۷۳۲۳۲۲۱ الی ۵

آدرس واحد پژوهش و فناوری: استان بوشهر، عسلویه، منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی، پتروشیمی جم، واحد پژوهش و فناوری

تلفن: ۰۷۷۳۷۳۲۳۰۷۴

فکس:۰۷۷۳۷۳۲۳۳۱۱

کدپستی: ۷۵۱۱۸-۱۱۳۶۸

 

آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان ولیعصر، میدان توانیر، خیابان نظامی گنجوی، پلاک ۲۷

تلفن: ۰۲۱-۸۸۶۵۴۵۴۵

فکس: ۰۲۱-۸۸۷۷۱۴۲۶

کدپستی: ۱۴۳۴۸۴۳۱۴۵

ایمیل : info@jpcomplex.com

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن