بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 38762
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 13 بهمن 95 0:06 ق.ظ

دکتر آذین رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهردر همایش پتروشیمی و انرژی پتروشیمی جم

ثلاث- سمینار پتروشیمی و انرژی با همکاری بنیاد نخبگان استان بوشهر، انجمن مهندسی شیمی ایران و دانشگاه خلیج فارس به میزبانی شرکت پتروشیمی جم برگزار شد.

به گزارش ثلاث به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم؛ در همایش پتروشیمی و انرژی که به میزبانی پتروشیمی جم و همکاری بنیاد نخبگان استان بوشهر، انجمن مهندسی شیمی ایران و دانشگاه خلیج فارس صبح امروز در سالن اپادانا شرکت پتروشیمی جم در منطقه عسلویه برگزار شد.
  دکتر آذین رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر در این همایش با اشاره به سیاست های کلی نظام درخصوص حوزه پتروشیمی و انرژی گفت: هسته ها و شرکت های دانش بنیان و تیم های نوآور نخبگان لازم است، برنامه ها و جهت اجرای این سیاست ها را دنبال کنند.
  وی با اشاره به سخنان مدیرعامل پتروشیمی جم از اینکه یکی از بزرگترین شرکت های پتروشیمی می خواهد روزی در خصوص انرژی خورشیدی سرمایه گذاری کند ابراز خرسندی کرد.
 رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر ضمن تشکر از مدیریت شرکت پتروشیمی جم از برگزاری این همایشها گفت: با برگزاری اینگونه همایشها از ظرفیت های وجود نخبگان و استعدادهای برتر و اینکه چه اندازه دانشگاه و شرکت های دانش بنیان با صنعت آشنا هستند و صنعت چه اندازه از ظرفیت دانشگاه و شرکت های دانشی اطلاع دارد یکی از راه ها برگزاری همین همایش هاست.
وی ادامه داد: تورهای صنعتی و بازدیدهای صنعتی باعث شناخت ما از صنعت می شود و در این سمینارها ست که به ادبیات مشترک می رسیم و به دنبال آن باید شرکت های دانش بنیان را به سمت تامین نیازهای فناورانه صنعت سوق دهیم. ما یک مزیت خدادادی داریم به نام نفت و باید با ظرفیت آن به سمت تولید انرژی های نوظهور برویم. 
دکتر-آذین-رئیس-بنیاد-نخبگان-استان-بوشهردر-همایش-پتروشیمی-و-انرژی-پتروشیمی-جم

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن