بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 39919
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 9 اسفند 95 8:05 ب.ظ

الیاس محمدی رئیس شورای اسلامی شهر کنگان شد

اختصاصی ثلاث- نتیجه انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر کنگان بدین ترتیب بود که آقایان الیاس محمدی به عنوان رئیس، مسلم احمدی نایب رئیس و خلیل غلامی به عنوان منشی انتخاب شدند.

به گزارش ثلاث، ماه ها پس از کنار رفتن عبدالله حسینی کنگانی از سمت شهرداری کنگان( به دلایل مختلف)، این پست خالی مانده بود که این موضوع باعث اعتراضات و گلایه های مردمی نیز شده بود.

در این شرایط بود که شورای اسلامی شهر کنگان گزینه انتخابی و پیشنهادی خود یعنی اکبر پاریابی (رئیس شورا) را به عنوان شهردار به مرکز استان معرفی کرد. سر انجام بعد از چندین ماه، ابلاغیه وی به عنوان شهردار جدید کنگان صادر شد.

بدین ترتیب، اکبر پاریابی نخستین رئیس شورای اسلامی شهر کنگان است که مستقیما از ریاست شورا به عنوان شهردار بندر کنگان انتخاب می شود و در کسوت جدید به مردم خدمت رسانی خواهد کرد.

با خروج رئیس شورای اسلامی شهر کنگان و انتخاب وی به عنوان شهردار، این پست خالی شد و به همین خاطر امشب با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کنگان، انتخاباتی در همین راستا برگزار گردید.

نتیجه انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر کنگان بدین ترتیب بود که آقایان الیاس محمدی به عنوان رئیس، مسلم احمدی نایب رئیس و خلیل غلامی به عنوان منشی انتخاب شدند.

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. داداش says:

    چرا شیخ علی رییس شورا نشد

  2. همشهری says:

    سلام به هموطنان گرامی تبریک می گم انتخاب اقای محمدی به عنوان رییس شورا خدا بهشون کمک کن تا بتونه به شهر مون ومردمش خدمت کنن البته خودشون فرد تلاشگری هستن

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن