بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 41666
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 9 خرداد 96 1:50 ق.ظ

مصطفی صفایی

پایان بازشماری ۱۰ درصد از صندوق های رای شورای اسلامی شهر کنگان/ فاصله کم شد اما جابجایی صورت نگرفت

ثلاث- در شمارش مجدد آرا تعدادی از صندوق های کنگان که به درخواست تنی چند از کاندیدای شورای اسلامی انجام شد ، تغییری در نتایج نهایی اعضای منتخب شورای پنجم ایجاد نشد.

 

 به گزارش ثلاث، در شمارش مجدد آرا تعدادی از صندوق های کنگان که به درخواست تنی چند از کاندیدای شورای اسلامی انجام شد ، تغییری در نتایج نهایی اعضای منتخب شورای پنجم ایجاد نشد.

هر چند در بازشماری آرا شاهد افزایش رای برخی کاندیدا بودیم ولی اعضا اصلی  منتخب تغییری نکردند.

مرتضی منصوری

عیسی کرمی

اصغر پاریابی

نادر احمدی

خلیل غلامی

فاطمه دیانی

طاها دشتی مطلق

همچنان با وجود بازشماری آرا، همان هفت نفر منتخب مردم در انتخابات برای شورای اسلامی شهر کنگان می باشند.

 

از نکات قابل اشاره اینکه رای طاها دشتی مطلق در مرحله اول ۳۱۹۱ رای بود که پس از بازشماری تعدادی از صندوق ها به ۳۰۹۸ رای کاهش یافت.

و از طرفی دیگر نزدیک ترین کاندید به دشتی مطلق نیز زینب مختارپور بود که در مرحله اول انتخابات ۲۸۹۵ رای برای وی محاسبه شد و پس از شمارش مجدد ارا به ۳۰۱۶ رای رسید؛ هرچند این افزایش رای باعث نشد که جایگاه عضو هفتم شورای اسلامی شهر کنگان با عضو علی البدل اول جابجا شود. فاصله این دو فرد از ۲۹۶ رای به ۸۲ رای کاهش یافت.

چنانچه زینب مختارپور مجددا درخواست شمارش تعدادی دیگر از صندوق ها را بدهد ممکن است مورد قبول هیات اجرایی قرار گیرد و این حساسیت به اوج خود برسد.

طاها دشتی مطلق با سابقه ترین عضو کنونی شورای اسلامی شهر کنگان با ۱۰ سال سابقه می باشد که نماینده شوراهای استان در کشور نیز می باشد

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن