بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44260
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 3 مهر 96 0:53 ق.ظ

با حضور پرشور مردم برگزار می شود ؛

پخش زنده و مستقیم سینه زنی سنتی کنگانی ها از شبکه های سراسری

ثلاث – سینه زنی سنتی بندر کنگان روی آنتن زنده شبکه های سراسری صدا و سیما و استانی بوشهر می رود

مسئول دفتر امام جمعه کنگان در گفتگو با ثلاث از پخش سراسری سینه زنی و عزاداری سنتی بندر کنگان به صورت زنده از سیمای ملی و استانی خبر داد
ابوذر حسین پور افزود : مراسم سینه زنی سنتی بندر کنگان با اجتماع پرشور مردم، تکایا، حسینیه ها و هیئت های عزاداری دوشنبه ۳ مهرماه ساعت ۲۲:۳۰ در مصلای بزرگ بندر کنگان برگزار خواهد شد.
وی گفت: مدت زمان پخش این برنامه ۹۰ دقیقه است که ۶۰ دقیقه آن از شبکه سراسری و ۳۰ دقیقه از سیمای استانی روی آنتن خواهد رفت و از این حیث در نوع خود بی سابقه است.
وی با بیان اینکه چنین مراسمی و با این سطح برای نخستین بار در شهرستان برگزار می شود، ابراز داشت : این مراسم از شبکه سراسری شما، شبکه استانی بوشهر و احتمالاً شبکه تهران پخش خواهد شد
حسین پور گفت: به دلیل پخش زنده تصویری؛ محدودیت هایی برای این برنامه در نظر گرفته شده است و خواهشمندیم که عزاداران عزیز حتماً با لباس مشکی حضور داشته باشند و بعد از حضور در مراسم تلفن های همراه خود را خاموش نمایند تا از لحاظ فنی در پخش زنده اختلالی ایجاد نشود.
وی ضمن درخواست برای حضور پرشور و البته به موقع بدلیل زنده بودن برنامه گفت: نوحه خوانان این مراسم مداحانی از شهرستان از جمله آقایان محسن سناسیری،حیدر بصیرت نیا و احمد بحرینی پور و یکی دو مداح از شهر بنک خواهند داد.
وی با تقدیر ویژه از شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان به جهت حمایت از برنامه های فرهنگی و مذهبی در سطح شهر افزود: این برنامه حاصل یک کار جمعی است که با مشارکت مردم، هیئت های عزاداری، حسینه ها،فرمانداری، دفتر امام جمعه، اداره تبلیغات اسلامی، سپاه و بسیج ، نیروی انتظامی، کارخانه سیمان کنگان و با حمایت ویژه شهرداری و شورای اسلامی بندر کنگان برگزار خواهد شد.

نظرات

  1. hossein says:

    سلام
    میشه فیلم مراسمو برای دانلود بزارین ممنون میشم.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن