بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45746
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 18 دی 96 11:20 ق.ظ

پتروشیمی جم شرکت پیشرو در الزامات HSE منطقه

ثلاث- دو همایش تخصصی صنعت پتروشیمی با عنوان، دومین همایش پایش آلاینده های زیست محیطی و سومین همایش ایمنی، اعلام و اطفاء حریق و امداد و نجات به همراه نمایشگاه جانبی با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه برگزار گردید.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، صبح امروز افتتاحیه دومین همایش پایش آلاینده های زیست محیطی و سومین همایش ایمنی، اعلام و اطفاء حریق و امداد و نجات با حضور مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم و کارشناسان این حوزه برگزار شد.
پس از برگزاری آیین افتتاحیه در اولین برنامه مهندس حسن شمسی مدیر فروش شرکت بهسازان توسعه آرمان (بتا) ضمن معرفی شرکت متبوع  به ارائه مبحث تخصصی در زمینه ((اهمیت اجرای فایرپرف به عنوان یکی از ارکان پدافند غیر عامل و بومی سازی تکنولوژی تولید عایق سرد در کشور با استاندارد های جهانی)) پرداخت.
در ادامه همایش رئیس هیات مدیره و  مدیر فنی شرکت آرام ایمن صبا مهندس احسان انارکی در خصوص (( تشخیص ویدیویی حریق بوش (vfd) مزایا و کاربردها در سیستم های حفاظتی مستقل و یکپارچه (BMS) )) مطالب خود را ارایه داد.
پس از آن دکتر عزیز الله شفیع خانی مدیر ارتباط با صنعت پژوهشگاه دانش های بنیادی با اسلاید هایی به مباحث مهم و ارزشمند حذف آلاینده ها در مناطق پتروشیمی و صنعتی با عنوان ((حذف آلاینده های گازی در صنایع نفت و گاز S,BENZENE,XYLENE2VOC,SOX,NOX,H… )) و این مهم را آموزش داد.
در پایان بیتا اثنی عشری کارشناس فوم و فاطمه باجلوند کارشناس پودر شرکت آتش بس پارس به اتفاق در خصوص ((آشنایی با کف و پودر آتش نشانی مطابق استانداردهای بین المللی))  مطالب خود را برای حضار ارائه نمودند. 
 
 
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن