بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 2013
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 27 تیر 93 5:34 ب.ظ

مهر

درمانگاه بوعلی کنگان شبانه‌روزی می‌شود

ثلاث : مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر از ارائه طرحی به منظور شبانه روزی شدن پلی کلینیک بوعلی کنگان و افزایش توان خدمت رسانی به بیمه شدگان در این مرکز خبر داد.  دکتر ابراهیم پورحکیمی در نشست با مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: مدیریت درمان تامین اجتماعی در تلاش است در راستای بهبود خدمات‌رسانی […]

ثلاث : مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر از ارائه طرحی به منظور شبانه روزی شدن پلی کلینیک بوعلی کنگان و افزایش توان خدمت رسانی به بیمه شدگان در این مرکز خبر داد.

 دکتر ابراهیم پورحکیمی در نشست با مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: مدیریت درمان تامین اجتماعی در تلاش است در راستای بهبود خدمات‌رسانی به مردم و بویژه بیمه شدگان تامین اجتماعی از تمامی توان و ظرفیت سازمان و همچنین پتانسیل سایر دستگاه‌های اجرایی استان استفاده کنند.

وی افزود: شهرستان کنگان به سبب واقع شدن میدان گازی پارس جنوبی در جوار این شهرستان و حضور قابل توجه نیروهای کارگری به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته و تاکنون اقدامات بسیار خوبی در زمینه افزایش امکانات و تجهیزات پزشکی انجام داده‌ایم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: در حال حاضر به منظور رفاه حال شهروندان پلی کلینیک بوعلی کنگان در دو شیفت صبح و عصر آماده ارائه خدمات درمانی است و با توجه به نیاز مردم منطقه طرح شبانه روزی شدن این مرکز در دست بررسی است.

تامین اجتماعی به تنهایی قادر به حل مشکلات درمانی نیست

دکتر پورحکیمی بیان داشت: مردم این منطقه شایسته بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات هستند و در حد توان و ظرفیت موجود برای این مهم تلاش و فعالیت می‌کنیم.

وی اظهار داشت:تامین اجتماعی به تنهایی قادر به حل مشکلات درمانی نیست از همین رو از مسئولان شهرستان نیز انتظار داریم در راستای بهبود خدمات درمانی و بهداشتی همکاری و همراهی کنند.

منبع:مهر

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن