بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28115
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 4 خرداد 95 3:35 ب.ظ

جشن میلاد امام زمان با حضور ورزشکاران در ساحل کنگان برپا شد

اختصاصی ثلاث- جشن میلاد امام زمان با حضور ورزشکاران در ساحل کنگان برپا شد

به گزارش ثلاث، به مناسبت نیمه شعبان و ولادت منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج)، هیات ورزش های همگانی  و اداره ورزش و جوانان با مشارکت ، شورا و شهرداری کنگان ، صندوق توسعه ورزش ، نان برکت ، فروشگاه مروارید خلیج فارس و موسسه آموزشی توان آفرینان پارس، جشن باشکوهی در ساحل کنگان جهت عموم مردم  برگزار شد.

بحرینی نژاد ریس اداره ورزش وجوانان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خرسندی از حضور ورزشکاران و خانواده در جشن افزود: هدف این اداره ایجاد نشاط، شور و سرگرمی بین اقشار مختلف جامعه است و با همکاری هیات های ورزشی در این امر تلاش بیشتر خواهیم کرد و انشاءالله در سال جدید با برنامه های متنوع شور و نشاط در بین جوانان ایجاد خواهیم کرد.

احمدزادگان رئیس هیات ورزش همگانی شهرستان کنگان ضمن تشکر از ادارات و فروشگاه ها جهت حمایت از ورزش همگانی و حضور ورزشکاران ، خانواده ها  و بخصوص خانم پاکنزاد نائب ریس هیئت اعلام نمود: انشالله با همت و همکاری مسئولین، هر ماه شاهد برگزاری مسابقات ورزشی طبق تقویم اعلام شده خواهیم بود.

در ابتدای مراسم مسابقه دوچرخه سواری با حضور ۲۰ دوچرخه سوار مسیر ساحل کنگان را رکاب زدند .

در بخش بعدی مسابقه طناب کشی بین حضار برگزار گردید که در این بین نوجوانان هم به زور ازمایی پرداختند . بانوان حاضر هم به مسابقه دارات پرداختند  

یک عدد دوچرخه بعنوان جایزه اصلی و ۵۵ جایزه ورزشی دیگر به حضار به قید قرعه اهدا شد؛ مراسم با نورافشانی در شب خاتمه یافت.

مشارکت فروشگاه های شهرکنگان و صندوق توسعه ورزش در برنامه های ورزشی از امسال پررنگ خواهد شد و این امید می رود مشکل اسپانسر و حمایت از تیم های ورزشی مرتفع گردد.

جالب توجه این مراسم عدم حضور امبولانس جهت پوشش ورزشکاران بود که طی پیگیری خبرنگار ثلاث با توجه به نامه نگاری انجام شده ولی متاسفانه همکاری در این زمینه از سوی شبکه  بهداشت و درمان انجام نشده است

حجت عبدالهی

 

 

برچسب ها: ,

نظرات

  1. کنگان says:

    مهم جشنه. حالا چن تا هم این وسط چن تا آدم هم مردن چه باک؟ برای کی مهمه؟ جان ملت که اهمیت نداره!!!!

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن