بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 68660
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 14 بهمن 01 12:48 ب.ظ

همایش پیاده روی در عسلویه برگزار شد/ نشاط اجتماعی باید افزایش یابد

ثلاث- همایش پیاده روی در عسلویه با استقبال خوب مردم برگزار شد.

 

همایش پیاده روی در عسلویه با استقبال کم نظیر مردم همراه بود/ برای شاد کردن شهروندان، برنامه های متنوع و مفرحی داریم

 

علی جبری رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه و رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان عسلویه در گفتگو با هفته نامه ثلاث جنوب، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به عموم مردم ایران، عنوان کرد: شورای اسلامی شهر عسلویه و هیات ورزش های همگانی این شهرستان همواره به دنبال ایجاد شرایط و فضاهایست که بتواند شور و نشاط اجتماعی را افزایش دهد و همواره در این راستا پیشگام بوده است. بدین منظور برای دهه فجر امسال نیز برنامه ویژه ای داشتیم و لذا همایش پیاده روی را برای روز ۱۳ بهمن برنامه ریزی کردیم.

به حمدلله همایش پیاده روی روز ۱۳ بهمن در شهر عسلویه بسیار خوب برگزار شد، مردم راضی و شاد بودند و با نشاط انرژی دو چندان به منزل خود بازگشتند. به نظرم این همایش در عسلویه کم نظیر بود.

معتقدم که مردم ولی نعمت ما هستند و اگر امروز علی جبری در جامعه نام و آبرویی دارد، بخاطر وجود و لطف همیشگی مردم است؛ از این بابت از همه عزیزان ممنون و سپاسگزارم.  خوشحالیم از اینکه توانستیم مردم را شاد کنیم و ساعاتی مفرح و پر نشاط را برایشان رقم بزنیم. با وجود بارندگی و شرایط خاص جوی، استقبال بسیار خوبی از این برنامه شد و مردم از نقاط مختلف شهرستان، خود را به همایش پیاده روی در  شهر عسلویه رساندند.

جا دارد از همه عزیزانی که برای برگزاری همایش پیاده روی در عسلویه زحمت کشیدند به ویژه فرماندار ساعی و همچنین جناب اقای شیخیانی معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار عسلویه، این دو مرد ارزشی و انقلابی قدردانی نمایم.

بسیار مایلیم که این قبیل برنامه ها را در شهرستان و شهر عسلویه افزایش دهیم. مردم به نشاط بیشتر نیاز دارند. با برنامه ریزی که به اتفاق همکارانم در هیات ورزش های همگانی، اداره ورزش و جوانان و شورای اسلامی شهر عسلویه داشته ایم، بنا داریم این قبیل برنامه ها که بتواند شور، نشاط، هیجان و تحرک را در مردم افزایش دهد را بیشتر کنیم. در این راستا برنامه هایمان را به اطلاع عموم خواهیم رساند.

پخش مستقیم این برنامه از طریق شبکه ۳ صدا و سیمای کشور [ به عنوان پر بیننده ترین شبکه ایران]، اتفاقی بسیار مهم برای معرفی هرچه بیشتر عسلویه بود. عسلویه قطب اقتصادی و انرژی ایران است اما با این وجود نیاز به معرفی بیشتر دارد که ما در این همایش پیاده روی این کار را در سطح کشوری انجام دادیم. شاید خیلی از هموطنان بر این باور باشند که عسلویه میزان بزرگ ترین صنایع گاز و پتروشیمی کشور است و طبیعتا شهروندان آن نیز به دلیل الایندگی بالا، به نقطه دیگر نقل مکان کرده اند. اما ما در این برنامه و از طریق شبکه ۳ به عموم مردم ایران نشان دادیم که مردم همچنان هستند. مردم عسلویه میزبانی شایسته و مهربان برای صنایع عظیم مستقر در این نقطه از کشور هستند؛ صنایعی که وظیفه تولید، صادرات و ارز آوری را برای کشورمان دارد. مردم عسلویه مردم بسیار خوب و میزبانی بی نظیر برای صنعت هستند.

در زمانی که در یکی دو شرکتِ این منطقه ، نا آرامی هایی به وجود آمد، حتی یک نفر از مردم شهرستان عسلویه در میان آنها وجود نداشت. مردم این منطقه همواره حامی و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و از کودکی تا پایان عمر این حمایت را از نظام و کشورشان دارند و خود را انقلابی می پندارند.

****

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عسلویه در گفتگو با ثلاث جنوب:

استقبال مردم از همایش پیاده روی عسلویه بی نظیر بود

 

در همین خصوص علی محمد داد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عسلویه در گفتگو با هفته نامه استانی ثلاث جنوب ، برگزاری همایش پیاده روی در عسلویه را یک رویداد کم سابقه توصیف کرد و اظهار داشت:  همایش پیاده روی عسلویه با وجود بارندگی شدید، متوقف نشد و با تدبیر اتخاذ شده، برنامه را به داخل یکی از سالن های ورزشی شهر عسلویه منتقل کردیم.

پخش کلیپ معرفی ظرفیت های بی نظیر عسلویه، گزارش فرماندار محترم شهرستان در مورد پروژهای قابل افتتاح و یا کلنگ زنی دهه مبارک فجر ، اجرای خواننده بومی عسلویه جناب آقای ناجی سهمویی، اجرای حرکات ورزشی رزمی کاران ، مصاحبه با روحانی مبارز انقلاب حاج آقا بحرینی،  قرعه کشی و اهداء جوایز، بخشی از برنامه هایی بود که در دل همایش پیاده روی گنجانده و اجرا شد.

همایش پیاده روی عسلویه فرصت خوبی را در اختیار ما گذاشت که بتوانیم ظرفیت هایمان را به مردم کل کشور معرفی کنیم.  حضور مردم خوب و نجیب شهرستان عسلویه اعم از شیعه و سنی در کنار هم به شکل متحد و یکپارچه در این همایش خود نشان از همدلی عزیزان بود. ما توانستیم ظرفیت های موجود عسلویه در حوزه های صنعت نفت و گاز و پتروشیمی ، اسکله   تجاری، ظرفیت گردشگردی و حتی با وجود ورزشکاران بسیار خوب این شهرستان که ظرفیت شناسایی و پرورش استعداد در مسابقات کشوری بود را از طریق پخش مستقیم شبکه ۳ صدا و سیما معرفی کردیم.

مردم سنگ تمام گذاشتند. در واقع کل تدارکات و برنامه های این همایش برای مردم بود که خوشبختانه با استقبال کم سابقه شهروندان نیز مواجه شد. از تک تک این عزیزان تشکر می کنم.

برای برگزاری این همایش بزرگ و بی سابقه عوامل مختلفی دست به دست یکدیگر دادند تا شاهد بروز این کیفیت و نهایتا رضایتمندی باشیم. مجتمع گاز پارس جنوبی، شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس و تک تک مدیران عامل این ۴۱ پتروشیمی و سازمان منطقه ویژه پارس، در این همایش نقش حامی را داشتند و مساعدت بسیار ارزشمندی را به عمل آوردند که از این عزیزان به شکل ویژه قدردانی می نمایم.

فرماندار محترم شهرستان و همچنین معاون سیاسی اجتماعی  ایشان، اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات ورزش های همگانی استان، فدراسیون ورزش های همگانی کشور، امام جمعه محترم عسلویه، نماینده محترم مردم جنوب استان، شهرداران چهارگانه شهرستان عسلویه، بخشداران محترم شهرستان، اتاق اصناف شهرستان عسلویه، دهیاران شهرستان،  ادارت و نهادهای دولتی، سپاه پاسداران شهرستان عسلویه، نیروی خدوم انتظامی،  صدا و سیمای مرکز بوشهر و شبکه ۳ کشور، اصحاب رسانه برای برگزاری همایش پیاده روی عسلویه زحمات بسیاری کشیدند که از این عزیزان کمال تشکر را دارم.

اما انصافا نقش شهرداری و شورای اسلامی شهر عسلویه به ویژه جناب اقای جبری رییس محترم شورای اسلامی شهر عسلویه بی بدیل بود؛ با تمام وجود در کنار اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیات ورزش های همگانی همگانی بودن و همیاری و همکاری بسیار خوب و بی نظیری داشتند.

با توجه به اینکه جناب آقای جبری یکی از جوانان ترین روسای شورای شهر عسلویه هستند و همزمان نیز به عنوان رییس هیات ورزش همگانی شهرستان می‌باشد، ما شاهد برگزاری یکی از بی نظیرترین همایش های ورزشی- اجتماعی شهر عسلویه بودیم. انشالله با تلاش و برنامه ریزیهایی متفاوت جهت اجرای نمودن  برنامه هایی که برای ورزشهایی همگانی پیش بینی شده است، به زودی بتوانیم با همت و تلاش مضاعف، برنامه متنوع ورزشی در شهرستان عسلویه اجرا کنیم و شور و نشاط مضاعفی را به جامعه شهرستانی تزریق نماییم.

مشارکت کار با مجموعه شورای اسلامی و شهرداری عسلویه چه در ایجاد زیر ساخت های ورزش همگانی و مردمی و چه در برگزاری همایشها و تجمعات ورزشی، از اولویت های برنامه اداره ورزش و جوانان این شهرستان می باشد.

به شکل ویژه از جناب آقای یعقوب رضایی روابط عمومی پر تلاش شهرداری عسلویه تقدیر و تشکر می نمایم.

در پایان از همه بزرگوار و عزیزانی که به هر نحوی در اجرای این برنامه همکاری نمودند قدردانی می نمایم و چنانچه نامی را از قلم افتاد، پوزش می طلبم و دست تک تک عزیزان را به گرمی می فشارم و می بوسم.

/  خبرنگار: مصطفی صفایی

عکاس: روابط عمومی فرمانداری شهرستان عسلویه

 

 

 

 

 

 

.

نظرات

  1. ناشناس says:

    واقعأ متأسفم ، بدون تحقیق در نحوه برگزاری این خبر رو نشر دادی ، ببین چه بی نظمی در برگزاری مراسم بوده بعد خبر رو منتشر کن

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن