بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28228
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 9 خرداد 95 0:58 ق.ظ

حضور استراتژیک پتروشیمی جم در فراسوی مرزها

ثلاث- مجید رضایی مدیر بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی جم استراتژی ۵ گانه شرکت پتروشیمی جم در صادرات و فروش محصولات این شرکت را اعلام کرد.

حضور-استراتژیک-پتروشیمی-جم-در-فراسوی-مرزها
به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، رضایی مدیر بازاریابی و فروش با تشریح استراتژی پتروشیمی جم در صادرات و فروش محصولات این شرکت اظهار داشت: پتروشیمی جم در راستای اهداف عالیه خود، استراتژی فروش و صادرات خود را در ۵ عنوان تدوین نموده است.
دبیر هیات مدیره شرکت پتروشیمی جم ضمن تاکید بر کاهش صادرات محصولات این شرکت به چین تصریح کرد: ((استراتژی تغییر بازار هدف از چین به سایر بازار ها به جهت رشد ارزش افزوده، و تعادل حضور در کلیه بازارهای هدف)) به ۴ شاخه فرعی تقسیم می شود:
۱- کاهش ۳۵ تا ۴۰ درصدی سهم بازار چین از سبد محصولات صادراتی 
۲- توسعه ۵۰ درصدی سهم بازار اروپا و ترکیه 
۳- توسعه ۳۰ درصدی سهم بازار منطقه CIS (کشورهای مشترک المنافع)
۴- توسعه سبد بازار های صادراتی و آغاز رقابت محصولات پتروشیمی جم در آفریقا
مدیر بازار یابی و فروش شرکت پتروشیمی جم در ادامه با تشریح دومین استراتژی شرکت و با اشاره به تنوع سبد محصولات پلی اتیلنی گفت: ((تنوع سبد محصولات پلی اتیلنی متناسب با تقاضای مصرف و محوریت تامین نیاز بازار های داخلی و صادراتی)) دومین استراتژی شرکت می باشد.
رضایی در ادامه، سومین و چهارمین استراتژی شرکت پتروشیمی جم در صادرات محصولات خود را اینچنین عنوان کرد: ((افزودن پلی اتیلن سنگین گرید CAPS & CLOUSER برای اولین بار در سبد محصولات پتروشیمی جم با محوریت حذف واردات این محصول)) و (( قرار گرفتن آزمایشی پلی اتیلن گرید YARAN در سبد محصولات قابل فروش این شرکت برای اولین بار در کشور)).
وی در پایان با تاکید بر شعار شرکت که باید جهانی و متمایز باشیم افزود: پنجمین استراتژی شرکت ((افزایش بیش از ۵ درصدی حجم فروش در بازار داخل با محوریت حمایت از تولید کننندگان صنایع پایین دستی داخلی)) است.
۴۰۸۴_orig
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن