بروز شده در : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 ساعت 0:00 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 11179
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 4 بهمن 93 12:43 ب.ظ

حجت الاسلام محمودی

محروم ماندن کنگان از سهم مصوبات سفر باعث گلایه مسئولین و دلسوزان شهرستان شده است

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: مسئولین و دلسوزان شهرستان کنگان همچنان از عدم توجه دولت به این شهرستان و محروم ماندن کنگان از سهم مصوبات سفر گلایه مندند.

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با محکوم نمودن اهانت روزنامه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم گفت: این گستاخی بی شرمانه گواه آشکاری بر ترس و واهمه دشمنان از موج بیداری اسلامی در منطقه و جهان است و این اهانت موجب جریحه دار شدن قلوب مسلمین جهان شده است.

وی اهانت روزنامه فرانسوی به نبی مکرم اسلام را ادامه سناریوی شکل دادن گروهک تکفیری داعش نامسلمان دانست و گفت: همه این اقدامات در راستای پروژه اسلام هراسی و خشن جلوه دادن دین پیامبر رحمت است.

وی گفت: اگر امت اسلامی آن موقعی که روزنامه دانمارکی به پیامبر اهانت کرد عکس العمل جدی نشان می دادند امروز شاهد این جنایات و اقدامات مزورانه و مذبوحانه نبودیم.

خطیب جمعه در همین ارتباط به پیام رهبر فرزانه انقلاب به جوانان دنیا اشاره و گفت: این پیام بسیار ارزشمند منشوری برای همه جویندگان حقیقت – عدالت و انسانییت و مهرورزی است.

وی در ادامه با گلایه از سفر کارشناسی نشده وزیر امورخارجه به پاریس در این شرایط حساس گفت: در شرایطی که جبهه کفر در برابر جبهه توحیدی صف آرایی کرده این سفر قابل توجیه نبوده است.

خطیب جمعه افزود: ما ضمن حمایت مجدد از تیم مذاکره کننده از سکوت مسئولین در قبال این اهانت بی شرمانه گلایه مندیم.

محمودی در فراز دیگر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با قهرمانان و ورزشکاران به تلاش دشمنان برای دین زدایی و عفت زدای اشاره و گفت: معظم له فرمودند نشان دادن مظهر معنویت بوسیله یک جوان ورزشکار ایرانی در واقع معرف توانایی ایستادگی معنوی ملت ایران در مقابل این موج عظیم انحراف در جهان است.

وی با تبریک و تسلیت شهادت قهرمانانه سردار شهید الله دادی و فرزند شهید مغنیه در مبارزه با جریان تکفیری دداعش گفت:امروز کاملا روشن شده که داعش و صهیونیست دنبال یک هدف مشترک اند و اصولا داعش دست پرورده آمریکا و رزِم جعلی اسرائیل است.

امام جمعه در فراز پایانی با اشاره به سفر دولت یازدهم به استان گفت: به رغم گذشته بیش از یک هفته از سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران مردم – مسئولین و دلسوزان شهرستان کنگان همچنان از عدم توجه دولت به این شهرستان و محروم ماندن کنگان از سهم مصوبات سفر گلایه مندند.

وی گفت: در دیدار خود و جمعی از دلسوزان شهرستان با استاندار بوشهر مراتب نگرانی مردم را ابلاغ نمودیم و اعلام داشتیم که مردم این خطه همچنان خواستار توجه به حقوق مشروع خود و جبران این نگرانی ها هستند.

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. منصف says:

    با تشکر از نقد مثبت و خیر خواهانه و پیگیری های امام جمعه محترم در خصوص مصوبات سفر رییس جمهور ولی حیف که با ایشان همکاری نشد بازم گلی به جمالت حاج آقا محمودی همیشه دنبال کار مردمی خدا همیشه پشت و پناهت باشه

  2. همشهری says:

    بله اونوقت که فرماندار قوی داشتیم حقمون ضایع نمیشد حالا کسی نیست ار حقمون دفاع کنه کسانی اومدن که همش تو فکر مچ گیری هستن باید توضیح بدن که چرا در سفر رییس جمهوری نتوانستن چهارتا مصوبه برا شهرستان بگیرن ؛ چرا مصلحت اندیشی می کنند وبرای پست چند روزه حق خود را از استان مطالبه نمی کنند ؛ حق گرفتنی است نه دادنی

  3. آوین says:

    همچنان نگران باشید .

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن