بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 13301
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 15 اسفند 93 6:14 ب.ظ

حجت الاسلام محمودی

مسئولان کشوری بدانند فاز ۱۲ در محدوده و جز شهرستان کنگان است

ثلاثث- امام جمعه کنگان: مسئولان کشوری بدانند فاز ۱۲ در محدوده شهرستان کنگان و جزء این شهرستان است

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با گلایه از اظهار نظر یکی از اعضای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در خصوص مکان فاز ۱۲ و نگرانی شدید مردم از این امر تکراری گفت: متاسفانه بارها مسئولان کشوری و رسانه فاز ۱۲ منطقه پارس ۲ کنگان را که در چند کیلومتری مرکز شهرستان قرار دارد ، در عسلویه عنوان کرده اند.

وی افزود: جای تاسف است هنوز برخی مسئولان حتی از جانمایی و مکان فاز ۱۲ بی اطلاع یا کم اطلاع اند و با اظهار نظر نامناسب موجب ایجاد نگرانی بین مردم می شوند که باید این نگرانی بجا را برطرف کنند.

خطیب جمعه در بخش دیگر با تجلیل از دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدای مهاجرین گفت: یادواره شهدا موجب زنده نگه داشتن شمیم شهدا در جامعه و تلطیف فضای جامعه می شود.

امام جمعه کنگان با تسلیت دهه فاطمیه ضمن بیان فضایل – مناقب و جایگاه این بزرگ بانو گفت: فاطمه زهرا الگویی بزرگ برای همه زنان و مردان عالم است.

وی در ادامه با گرامیداشت ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام ، ضمن تقدیر از جهادگران در این نهاد مقدس گفت: فقرزدایی نیازمند عزمی همگانی است و رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه نتنها وظیفه دولت بلکه وظیفه مومنین و خیرین و افراد غنی جامعه است.

محمودی در بخش دیگر با گرامیداشت هفته منابع طبیعی و تقدیر از دست اندرکاران این نهاد به وضعیت آـلایندگی در منطقه اشاره و گفت: شرکتهای منطقه با ایجاد کمربند سبز و توسعه درختکاری در منطقه ، حجم آلایندگی ها را کاهش و گامی جدی برای حفظ سلامتی مردم منطقه بردارند.

امام جمعه کنگان به موضوع هسته ای صلح آمیز کشور اشاره و با مضحک خواندن اظهارات نخست وزیر رژیم جعلی اسراییل گفت: امروز به برکت درایت رهبری – خون مطهر شهدا ، برگ برنده در مذاکرات هسته ای دست ایران توانمند اسلامی است و آمریکا و غرب چاره ای جز تسلیم در برابر ملت ایران و احترام به حقوق مسلم ملت ما ندارند.

وی همچنین از برگزاری همایش بصیرت فاطمی و نمایشگاه یاس کبود توسط حوزه علمیه خواهران کنگان تقدیر کرد.

محمودی در بخش پایانی با اشاره به روز ملی راهیان نور گفت: کاروان راهیان نور فرصتی برای آشنایی نسل نوجوان و جوان با کتاب قطور ایثار – اخلاص و جانفشانی شهیدان و رزمندگان در دفاع از دین و انقلاب است./ ابوذر حسین پور

 

نظرات

  1. دلاور says:

    درود بر حامی کنگان

  2. حسن says:

    و همچنان برای نام دعواست نه برای بهبود و توسعه این دیار

    • دلاور says:

      دوست عزیز حسین آقا
      مگر نمیدانی توسعه همراه با نام است و الا کنگان چه امتیازی داشت
      قدری تامل و تفکر سپس سخن

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن