بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 13386
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 16 اسفند 93 6:47 ق.ظ

به مناسبت روز درختکاری

کاشت نمادین۲۵۰ اصله نهال در نخل تقی

اختصاصی ثلاث – آیین گرامیداشت روز درختکاری با کاشت نمادین ۲۵۰ اصله نهال دربندر نخل تقی برگزار شد.

آیین گرامیداشت روز درختکاری با کاشت نمادین ۲۵۰ اصله نهال دربندر نخل تقی برگزار شد.

به گزارش ثلاث ؛ آیین کاشت نهال به مناسبت گرامیداشت ۱۵ اسفند، روز درختکاری توسط جوانان در پارک ساحلی  شهرداری نخل تقی  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بندر نخل تقی ، این مراسم بعداز ظهرامروز با حضور بوهندی نجفی رئیس شورای اسلامی شهر نخل تقی ، سعید کشتکارعضوشورای اسلامی نخل تقی ، خیری وسالمی اعضای کمیته فرهنگی شهر نخل تقی و جمع کثیری از جوانان شهر نخل تقی  بر پا شد.

همچنین در این مراسم جمعی از نیروی فضای سبز پارک ساحلی  نیز حضور یافته و با کاشت نمادین نهال روز درختکاری را گرامی داشتند.

در این آیین بیش از ۲۵۰ اصله نهال در پارک ساحلی  کاشته شد که جمعی از اعضای تشکل های زیست محیطی نخل تقی  نیز در این برنامه مشارکت داشتند.

بوهندی نجفی رئیس شورای اسلامی شهر نخل تقی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: فرهنگ درخت و درختکاری و حفظ فضای سبز یکی از اساسی ترین راه توسعه اجتماعی است و بر ما نیز وظیفه است که در راستای تقویت فرهنگ ارزشمند درخت و درختکاری کوشا باشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: هفته درختکاری فرصت مغتنمی برای توجه بیشتر به این امر مهم است و می توان با غرس نهال در مناطق مستعد و نیازمند، قسمتی از کمبودهای موجود در بخش فضای سبز را جبران کرد.

/عبدالعزیز احمدزاده

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن