بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1489
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 14 تیر 93 1:18 ق.ظ

دکتر احمدی:

تسخیر علوم روز نیازمند تکریم معلم و مدیر است/ لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای اوقات فراغت

اختصاصی ثلاث – نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسلماً تکریم مدیران و معلمان بازدهی و روند رو به رشدی را در پی خواهد داشت و به تبع آن نتایج بسیار شگفت انگیزی پدیدار خواهد شد.

اختصاصی ثلاث – نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسلماً تکریم مدیران و معلمان بازدهی و روند رو به رشدی را در پی خواهد داشت و به تبع آن نتایج بسیار شگفت انگیزی پدیدار خواهد شد.

به گزارش ثلاث، حجت‌الاسلام دکتر موسی احمدی عصر سه‌شنبه در نشست شورای اموزش و پرورش شهرستان کنگان با بیان اینکه انقلاب ما، انقلابی فرهنگی بود، گفت: آرمان ها و ارزش های انقلابی ما باید در آموزش و پرورش رشد و تحقق یابد.

وی گفت: جایگاه آسیب شناسی، ارائه راهکار و رهنمودها در مباحث و مشکلات مختلف و اجرایی کردن بسیاری از اهداف در آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه باید اولویت ها را برای خودمان تبیین کنیم، افزود: باید مشخص کرد که کدام امر برای ما ارجحیت دارد؛ آیا آموزش بر تربیت و یا تربیت بر آموزش در دیدگاه ما اولویت دارند.

لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای اوقات فراغت

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اوقات فراغت دانش آموزان یکی از دغدغه های اولیای آنهاست و باید دید که این امر تا چه اندازه جزو دغدغه های ما بوده است.

احمدی جایگاه آموزش و پرورش را در برخی مواقع بالاتر از خانواده دانست و اظهار داشت: کشف استعداد، رشد شخصیت، اجتماعی شدن، وظیفه شناسی، قانون مداری و … از اهم وظایف تربیتی آموزش و پرورش است.

وی گفت: همه افکار و اندیشه ها برای برون رفت از وضعیت نگران کننده فرهنگی کنونی باید بسیج شده و قوانین را به نحوی با انگیزه الهی دید و اجرا کرد که خیر و صلاح کشور در آن گنجانده شده باشد.

نگاه مجلس به مقوله آموزش و پرورش مثبت است

وی افزود: نگاه مجلس نیز به مقوله آموزش و پرورش مثبت است و اگر برای این دستگاه دولتی خواهان افقی روشن هستیم باید نسبت به ایجاد بسترهای مناسب برای تکریم مدیران، معلمان و کارکنان این نهاد مبادرت ورزیم.

نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، عسلویه،دیر و جم گفت: مسلماً تکریم مدیران و معلمان بازدهی و روند رو به رشدی را در پی خواهد داشت و به تبع آن نتایج بسیار شگفت انگیزی پدیدار خواهد شد.

احمدی گفت: رهبر معظم انقلاب نیز این امر را بیان فرموده اند که نقش «معلمانِ هنرمند و جهادگر و دلسوز» در پیشرفت و تعالی جامعه، از تبدیل خاک به طلا نیز با ارزش‌تر است.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن