بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 16005
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 10 خرداد 94 8:13 ب.ظ

در روز اول کاری /

مرگ دلخراش راننده جوان کارخانه سیمان کنگان در پیچ آخر !

مسئول روابط عمومی کارخانه سیمان کنگان در گفتگو با ثلاث از مرگ یکی از رانندگان شرکت پیمانکاری تابعه کارخانه سیمان در عصر امروز خبر داد .

مسئول روابط عمومی کارخانه سیمان کنگان در گفتگو با ثلاث از مرگ یکی از رانندگان شرکت پیمانکاری تابعه کارخانه سیمان خبر داد .

صالح ربیعی در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: بنا به شواهد اولیه ناتوانی راننده در کنترل خودرو سنگین باعث بروز این اتفاق دلخراش بوده است اما تا مشخص شدن دلیل اصلی سانحه کارشناسان امر پیگیر نحوه وقوع آن هستند.

وی گفت: متاسفانه بعد از ظهر امروز (ساعت ۱۵) یکی از رانندگان شرکت پیمانکاری کارخانه سیمان کنگان به نام احمد بیرمی که وظیفه حمل مواد معدنی از سمت معدن به کارخانه سیمان را بر عهده داشته بر اثر یک اتفاق دلخراش فوت کرد.

وی افزود: به نظر می رسد این راننده پس از حمل مواد معدنی (سنگ آهک) از معدن کارخانه سیمان در پیچ آخر جاده دسترسی در ۲۰۰ متری اتوبان و در نزدیکی کارخانه سیمان از مسیر منحرف شده و با شدت تمام به تخته سنگ بزرگی برخورد میکند.

ربیعی گفت : متاسفانه پس از این اتفاق سنگ های آهک موجود در قسمت عقب کامیون به قسمت کابین برخورد کرده و راننده ۳۰ ساله به طور دلخراشی جان خود را از دست می دهد.

وی اظهار داشت : ضمن ابراز همدردی مجموعه سیمان ساروج با خانواده این مرحوم برای بازماندگان وی صبر جزیل از خداوند منان خواستاریم.

 

نظرات

  1. الفاتحه says:

    الفاتحه مع الصلوات

  2. ناشناس says:

    مجید دلبندم این تصور لید خبر که یک کامیون زیرومایلر تک را به نمایش می گذارد کار خانه سیمان جدیدا ابتکار به خرج میدهد و از کامیو نهای تک جهت حمل معدن استفاده می کند من مانده ام این کار گران بد بخت چطوری این بار را از کامیون تخلیه می کنند . اینجوریش ندیده بودیم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن