بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 16540
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 20 خرداد 94 7:40 ق.ظ

چک هدایتی به طارمی پاس نشد!

ثلاث: یکی از نزدیکان مهاجم پرسپولیس مدعی شده که چک ۱۲۰ میلیون تومانی هدایتی هنوز پاس نشده است و مهاجم پرسپولیس تا امروز نتوانسته پاداش رفتار جوانمردانه خود را بگیرد.

به گزارش ثلاث؛ ماجرای این چک به همان خودروی MVM مربوط می‌شود که از سوی سازمان لیگ به مهدی طارمی – به‌عنوان بهترین بازیکن پرسپولیس در فصل چهاردهم – اهدا شد و این بازیکن هم جایزه‌اش را به مجتبی محرمی تقدیم کرد.

بعد از همین اتفاق بود که هدایتی به قول خودش در اقدامی خیرخواهانه – که آن را خیلی زود رسانه‌ای کرد – و در پاداش این رفتار انسان‌دوستانه طارمی، اعلام کرد که پاداشی در حدود ۳ برابر آن MVM به او اهدا می‌کند.

بعد هم در حالی که طارمی، محرمی و هدایتی در یک مراسم رسمی سوییچ MVM را رد و بدل می‌کردند، خبر آمد که حسین هدایتی چکی به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان به مهدی طارمی داده است.

حالا اما یکی از نزدیکان طارمی مدعی شده که چک ۱۲۰ میلیون تومانی هدایتی هنوز پاس نشده است و مهاجم پرسپولیس تا امروز نتوانسته پاداش رفتار جوانمردانه خود را بگیرد.

جالب‌تر از همه اما وقتی است که می‌شنویم مهدی طارمی چک هدایتی را به خانواده‌های نیازمند در بوشهر اهدا کرده تا آنها بتوانند با نقد کردن آن چک خانه‌دار شوند.

منیع:جام نیوز

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن