بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 18967
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 18 مرداد 94 2:34 ب.ظ

پیام مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بمناسبت روز خبرنگار

۱۷مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی هر سال بهانه ای است تا زحمات این قشر پرتلاش و فرهیخته را پاس داشته و به اهالی خبر و رسانه خدا قوت و خسته نباشیدی صمیمانه تقدیم داریم. بنده نیز این بهانه را مغتنم شمرده و از تلاش و همراهی همه تلاش گران عر صه خبر و اطلاع […]

۱۷مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی هر سال بهانه ای است تا زحمات این قشر پرتلاش و فرهیخته را پاس داشته و به اهالی خبر و رسانه خدا قوت و خسته نباشیدی صمیمانه تقدیم داریم.

بنده نیز این بهانه را مغتنم شمرده و از تلاش و همراهی همه تلاش گران عر صه خبر و اطلاع رسانی با بخش صنعت، تولید و تجارت تشکر و قدردانی می نمایم.

بی تردید همه اقشار و اصناف جامعه از دولت گرفته تا بخش خصوصی و تعاونی و نیمه دولتی همه به همراهی و مساعدت اهالی خبر و رسانه در معرفی خدمات خود از طرفی و انعکاس انتظارات و میزان رضایت و یا نارضایتی مردم از طرف دیگر نیاز مبرم دارند. از این روست که کار خبرنگار به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بخش های مختلف جامعه ضرورت و اهمیت پیدا می کند؛ بویژه آنکه خبرنگار بدون حب و بغض و اغراض شخصی و گروهی به انجام این رسالت مهم همت گمارد.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی استان که آگاهی را حق مردم می دانند و برای دانستن و رشد و باروری اندیشه ی هم نوعان خود خستگی ناپذیر و پر تلاش می کوشند؛ به طور ویژه از همراهی، توجه و اهتمام اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت‌های منطقه ویژه اقتصادی بوشهر قدردانی نموده و برای این عزیزان سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت منصفانه و آگاهانه را از خداوند متعال خواهانم.

عبداله آورا
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن