بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 21022
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 31 شهریور 94 8:08 ق.ظ

پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان به‌مناسبت بازگشایی مدارس

مهرماه آغاز همدلی دیگری در فضای مدارس کشور است .عشق و علاقه دانش آموزان به تحصیل دانش و معرفت از یک طرف ، و عشق و علاقه مدیران ، معلمین و مربیان به تربیت نونهالان ، نوجوانان و جوانان که سرمایه های جامعه هستند ، از طرف دیگر ستودنی و انگیزه بخش است .

شاکر محیسن رئیس آموزش و پرورش با انتشار پیامی در فضای مجازی؛ بازگشایی مدارس را تبریک گفت؛ متن پیام را در زیر میخوانید:

مهرماه آغاز همدلی دیگری در فضای مدارس کشور است .عشق و علاقه دانش آموزان به تحصیل دانش و معرفت از یک طرف ، و عشق و علاقه مدیران ، معلمین و مربیان به تربیت نونهالان ، نوجوانان و جوانان که سرمایه های  جامعه هستند ، از طرف دیگر ستودنی و انگیزه بخش است .
تقارن مهرماه با هفته دفاع مقدس که یادآور ایثار و از جان گذشتگی دلاور مردان ایران اسلامی است و همچنین مقارن شدن ایام بازگشایی مدارس با دهه ولایت و امامت را به فال نیک می گیریم تردیدی نیست که سازندگی کشور باید بر مبنای اقتصاد مقاومتی و بدست همین دانش آموزان صورت می گیرد .

این تقارن حاوی این پیام است که تخصص و تعهد  و دین باوری باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی نجات بخشند .
در آغاز سال تحصیلی جدید ،این جانب ضمن تبریک این جشن بزرگ ، فرصت را غنیمت شمرده ،مراتب سپاس و تشکر و قدرشناسی خود را از مدیران ، دبیران ، معاونین و خدمتگزاران مدارسی که با همت و تلاش خود در راستای تربیت نیروی انسانی آگاه ، خلاق و پای بند به ارزشها،  گام های موثری بر می دارند,اعلام می دارم ، امیدوارم در سال تحصیلی جدید با توکل بر خداوند منان و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و سیاست های آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید با همفکر و همدلی فرهنگیان گرانقدر ، دانش آموزان و اولیای آنها و صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت بتوانیم موجبات عزت ، سرافرازی و شکوه شهر و دیارمان را فراهم می آورید .
شاکر محیسن
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن