بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47872
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 5 خرداد 97 5:09 ب.ظ

در ارزیابی نهادهای شهرستان کنگان توسط فرمانداری اعلام شد:

کسب مقام نخست در تعامل با رسانه‌ها و انعکاس اخبار توسط بیمارستان امام خمینی کنگان

ثلاث- در ارزیابی فرمانداری کنگان از نهادهای شهرستان، بیمارستان امام خمینی مقام نخست در انعکاس اخبار را کسب کرد.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، در بخشی از نخستین جلسه شورای اداری شهرستان کنگان در سال ۹۷،  به بررسی عملکرد رسانه ای نهادهای شهرستان و تعامل آن ها با سایت های خبری محلی پرداخته شد.

بر حسب دستور فرماندار شهرستان کنگان برای انعکاس اخبار دستگاهی اجرایی و همکاری با رسانه های محلی جهت اگاهی مردم از کارهای ادارات و نهادها، دو اداره( دستگاه)، حائز بهترین رتبه شدند.

طبق بررسی های به عمل آمده توسط فرمانداری شهرستان کنگان، بیمارستان امام خمینی(ره) و اداره آموزش و پرورش شهرستان بیشترین میزان همکاری و تعامل را با رسانه های محلی داشته اند.

این دو نهاد شهرستان کنگان دارای بیشترین تعداد خبر ( از فروردین سال ۹۶ تا ۱۵ اردیبهشت ۹۷ )، در سایت های محلی می باشند.

این موضوع به طور رسمی در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان عنوان شد و از روسای این دو نهاد تقدیر به عمل آمد.

این ارزیابی برای نخستین بار در تاریخ جلسه شورای اداری شهرستان کنگان انجام شده است.

نقش آفرینی رسانه ها در توسعه شهرستان کنگان

فرماندار شهرستان کنگان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: این ارزیابی در راستای تعامل هرچه بیشتر و بهتر نهادها و دستگاه های شهرستان کنگان با رسانه ها انجام شده است.

فتح الله نوروزی اظهار داشت: معتقدم، رسانه ها در توسعه شهرستان کنگان نقش آفرین هستند و لذا باید این ارتباط را هر چه بیشتر تقویت کرد و ارتقا داد. نباید از این ظرفیت بی نظیر غافل ماند و لذا هرچه نهادهای ما به رسانه ها نزدیک تر شوند، رشد و پویایی بیشتری را در آن ها شاهد خواهیم بود.

 

تعامل با رسانه ها را در قالب گسترده تر افزایش می دهیم

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در این خصوص گفت: از آذر ماه سال ۹۴ که ریاست بیمارستان امام خمینی را عهده دار شدم، همواره نگاهی تعاملی با فضای بیرون از بیمارستان داشته ام.

دکتر حسن حیدری افزود: در همین راستا، برای نخستین بار در تاریخ بیمارستان امام خمینی کنگان، واحد روابط عمومی را مستقر کردیم. این کار در راستای تعامل درون و برون سازمانی و همچنین انجام هماهنگی های لازم در سطح منطقه انجام شده است.

وی ادامه داد: واحد روابط عمومی ما در کنار کارهای محول شده بالا، وظیفه دارد اخبار این مرکز درمانی را به شکل مطلوب در سطح شهرستان و استان منعکس کند. این کار از طریق سایت های معتبر، رسمی و محلی و در جهت آگاه سازی مردم انجام می شود.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: در راستای آگاه سازی مردم از مسائل این بیمارستان و موارد پزشکی، برنامه های جدیدی را برای سال ۹۷ داریم که انشاءلله آن را انجام خواهیم داد.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن