بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 20136
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 8 شهریور 94 8:07 ب.ظ

دو سارق حرفه ای در بوشهر دستگیر شدند

ثلاث، سرهنگ ابراهیم عرب زاده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود:در راستای اجرای طرح ارتقا احساس امنیت و برخورد با مجرمان و سارقان ، ماموران یگان امداد و کلانتری ۱۴ تنگک شهر بوشهر سارقان یادشده را شب گذشته دستگیر کردند. وی اضافه کرد:دو متهم ۲۸ و ۳۰ ساله تاکنون به ده فقره سرقت […]

ثلاث، سرهنگ ابراهیم عرب زاده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود:در راستای اجرای طرح ارتقا احساس امنیت و برخورد با مجرمان و سارقان ، ماموران یگان امداد و کلانتری ۱۴ تنگک شهر بوشهر سارقان یادشده را شب گذشته دستگیر کردند.
وی اضافه کرد:دو متهم ۲۸ و ۳۰ ساله تاکنون به ده فقره سرقت وسایل داخل خودرو و یک فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرده اند.
سرهنگ عرب زاده یادآورشد: متهمان دستگیر شده که سابقه دار هستند در محدوده تنگک ها در محل های جنوبی شهر بوشهر در طول شب و ساعات خلوت ظهر، از داخل خودروهای پارک شده در خیابان و کوچه های کم تردد سرقت می کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهرگفت: از سارقان دستگیر شده مقادیر زیادی وجه نقد، تلفن همراه ، فلش مموری و مدارک شناسایی که از خودروهای شهروندان به سرقت برده بودند کشف شد.
وی بااشاره به ضرورت مشارکت شهروندان در حفظ و ارتقای امنیت افزود: شهروندان افزون بر مجهز کردن وسایل نقلیه خود به تجهیزات ایمنی، از پارک و رها کردن وسایل نقلیه در خیابان و کوچه های کم تردد ، خلوت و تاریک خودداری کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک، با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن