بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49152
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 4 مرداد 97 6:33 ب.ظ

دو خبر از پلیس کنگان

سارقین قطعات درون خودرو به دام پلیس کنگان افتادند/ اعتراف متهمان به ۱۸ فقره سرقت

ثلاث- فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از دستگیری ۲ نفر سارق حرفه ای در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رهام رضایی” در بیان جزئیات این خبرگفت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت درون خودرو و قطعات خودرو در شهرستان کنگان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام تحقیقات تخصصی و گشت زنی هدفمند ۲ نفر سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ رضایی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۸ فقره سرقت درون خودرو،قطعات خودرو و سایر سرقت ها اقرار کردندکه پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه توجه شهروندان به توصیه ها و هشدارهای پلیس موجب ناکام ماندن سارقان و بزهکاران در رسیدن به اهداف پلیدشان می شود، از عموم مردم خواست تا در صورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند

 

 

  ۱۶هزار و ۳۳۹ عدد قوطی انواع نوشیدنی قاچاق به ارزش ۳۶۰ میلیون ریال معدوم شد.

این گزارش در خبری دیگر افزود: نوشیدنی هایی که به صورت غیرقانونی وارد کشور شده و فاقد مجوز بهداشتی بودند ( ۱۶هزار و ۳۳۹ عدد قوطی انواع نوشیدنی قاچاق به ارزش ۳۶۰ میلیون ریال  )پس از هماهنگی با مرجع قضایی و واحدهای نظارتی توسط پلیس شهرستان کنگان معدوم شدند.

 

 

نظرات

  1. محمد says:

    انهدام ظروف شیشه ای با روش خرد کردن برای محیط زیست مضر است. خالی کردن مایعات نوشیدنی در طبیعت ضرر محیط زیستی دارد

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن