بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 68625
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 16 دی 01 10:44 ق.ظ

کشف ۴۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عسلویه

ثلاث- فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۴۸۰۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق درکوههای خروجی عسلویه به کنگان به ارزش ۱۳ میلیارد ریال خبر داد .

 

به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار ” حیدر سوسنی ” در تسریح این خبر اعلام داشت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی شهرستان عسلویه در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی،در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه درکوههای خروجی عسلویه به کنگان،روبروی اسکله فراسکو، تعداد چهار تانکر در ارتفاعات و با استتار کامل محل دپوی سوخت قاچاق از نوع گازوئیل می باشد.

فرماندهی انتظامی استان بوشهر در تکمیل این خبر افزود: موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و اکیپی از مامورین این یگان به آدرس فوق الذکر عزیمت و پس از بررسی مشخص گردید تعداد چهار تانکر که بصورت ماهرانه در میانه کوه استتار گردیده بود و مشخص بود که مدتی هست که از آن محل بعنوان دپوی سوخت قاچاق استفاده می گردد و داخل آنها مقداری گازوئیل وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی به عمل آمده با رئیس شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ناحیه عسلویه، نماینده آن اداره در محل حاضر و پس از انتقال سوخت های دپو شده در تانکر ها، به تانکر های اعزامی از شرکت نفت، در مجموع مقدار ۴۸۰۰۰ لیتر سوخت  گازوئیل قاچاق کشف گردید.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن