بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 22539
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 7 آبان 94 3:26 ب.ظ

بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از پارس جنوبی

ثلاث – وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح پنجشنبه در بازدید از پارس جنوبی اظهار داشت: منطقه ویژه پارس جنوبی یکی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و صنعتی کشور است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح پنجشنبه در بازدید از پارس جنوبی اظهار داشت: منطقه ویژه پارس جنوبی یکی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و صنعتی کشور است.

به گزارش ثلاث و به نقل از مهر : محمدرضا نعمت‌زاده به تلاش ویژه دولت برای توسعه و تکمیل پروژه‌های پارس جنوبی اشاره کرد و ادامه داد: امروز بازدیدهایی را از فازهای پارس جنوبی و پتروشیمی‌های منطقه خواهیم داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های نعمت‌زاده در بوشهر، اظهار کرد: بازدید از فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی و بازدید از پتروشیمی‌های مهر، کاویان، دلاهو، انتخاب و دماوند از جمله برنامه‌های وزیر است.

سید محمد حسینی محمدی ادامه داد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه برنامه‌های خود از شرکت صدرای بوشهر نیز بازدیدی خواهد داشت و مشکلات این شرکت بررسی خواهد شد.

وی اضافه کرد: بازدید از واحدهای تولیدی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر یکی دیگر از برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان بوشهر خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به نشست نعمت‌زاده با سرمایه‌گذاران حوزه صنعت، معدن و تجارت در بوشهر بیان کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت از طرح متانول کاوه نیز بازدید می‌کند.

حسینی گفت: وزیر صنعت در بوشهر دیداری را نیز با آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواهد داشت.

یکی از برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت بازدید از پالایشگاه گازی در دست احداث فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی است.

پروژه توسعه فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی توسط در زمینی‌ به‌ مساحت‌ تقریبی‌ ۱۵۵ هکتار و در مجاورت‌ فازهای‌ ۹ و ۱۰ پارس‌ جنوبی‌ احداث و به منظور پالایش روزانه ۲ میلیارد فوت مکعب مخلوط گازی پیش‌بینی شده است، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (وابسته به وزارت صنعت،معدن و تجارت)به عنوان یکی از پیمانکاران اصلی این پروژه محسوب می شود.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن