بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 22673
تعداد نظرات:۶ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 12 آبان 94 2:47 ب.ظ

نخستین نمایشگاه البسه عفاف و حجاب در شهر کنگان افتتاح شد

ثلاث-نخستین نمایشگاه البسه عفاف و حجاب در شهر کنگان افتتاح شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال فرمانداری شهرستان کنگان، اولین نمایشگاه و فروشگاه دائمی« حجاب و عفاف فاطمی» با هدف تامین و گسترش فرهنگ ناب حجاب و عفاف با حضور مسئولین محلی در شهر کنگان افتتاح شد.

امام جمعه کنگان در مراسم افتتاح این فروشگاه، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را از سیاست های اصلی و اولویت کاری مسئولان فرهنگی دانست و گفت: این حرکت ، یک حرکت خوب و قابل تقدیر است که به ترویج فرهنگ حجاب کمک می کند.

این فروشگاه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با مجوز اداره تبلیغات اسلامی کنگان برای رفع نیازهای مخاطبان فعالیتش را آغاز کرده است.

علاقه مندان به بازدید از این فروشگاه همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ شب می توانند از این فروشگاه که جنب پارک کودک واقع گردیده بازدید و از تخفیف ویژه خرید از فروشگاه بهره مند شوند.

 

 

۶۵۶

۴۵۶

فروشگاه حجابindex فروشگاه حجاب

برچسب ها: , ,

نظرات

  1. حرف منصفانه says:

    درود
    حرکت بسیار بسیار مثبتی.امیدوارم که حمایت بشوند

  2. شروند says:

    با این کار یعنی سازمان تبلیغات سنگ تموم گذاشت واقعا دستشون درد نکنه.نمیدنستیم که سازمان در فروش لباس هم مهارت داره.بابا جون……

  3. یه طلبه says:

    عالیه عالی

  4. حقوقدان says:

    سلام
    برادر یا خواهر عزیز شروند(البته به قول خودتون چون شهروند درسته) آوردن لباس مذهبی بر فرض کار سازمان باشه و برای سود آیا اشکال شرعی یا منع قانونی یا قبح عرفی داره کاش برای همه حرفامون کمی تامل میکردیم این کار واقعا جهت اعتلای فرهنگ شهرمون که با تبدیل شدن به یک شهر شلوغ سنت های دینی خودش رو فراموش کرده کار حسنه ایست و جای تشکر دارد.
    به امید روزی که فقط دنبال نقد غیرمنصفانه نباشیم و مجدانه به دنبال پیشرفت شهرمان باشیم.
    با تشکر و درود بر کنگان و بوشهر

    • محمد says:

      با تشکر از نظر حقوقدان عزیز متاسفانه یکی از دلایل عقب افتادگی شهرستان ما همین کسانی هستن که بجای تشویق افراد فقط بلدن انتقاد کنند یا یه کار خوب را بجای اینکه کمک کنند بهتر بشه زیر سوال ببرن به امید افقی روشن برای کنگان بزرگ.

  5. محمد says:

    سانتافه آقای رئیس رو عشقه!!!

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن