بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 55764
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 5 مرداد 98 9:04 ق.ظ

امام جمعه کنگان : 

با بدحجابی در کنار سواحل برخورد قاطع شود

امام جمعه کنگان با انتقاد از بدحجابی و کشف حجاب در برخی نقاط کشور، این موضوع را نوعی اشاعه فحشا عنوان کرد.

تاکید امام جمعه کنگان بر برخورد با بدحجابی کنار سواحل

حجت الاسلام محمود محمودی به توقیف نفتکش انگلیس توسط دلاورمردان سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز اشاره کرد و اظهار داشت: اقدام شجاعانه سپاه در توقیف نفتکش انگلیسی موجب غرور ملی شد و اقتدار نظام و نیروهای مسلح را به رخ جهانیان کشاند.

امام جمعه کنگان تاکید کرد: انگلیسی‌ها بدانند دوران ابر قدرتی آنها به سرآمده و راهزنی دریایی آنها جواب نخواهد داد و بدانند فرزندان رییس علی دلواری در خلیج فارس هر متجاوزی را در قعر دریا غرق خواهند کرد.

محمودی با انتقاد از بدحجابی و کشف حجاب در برخی نقاط کشور و بیان اینکه این موضوع نوعی اشاعه فحشا است به سخنان سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در اجلاس ائمه جمعه و تاکید ایشان بر اینکه نیروی انتظامی همواره پاسدار ارزش های انقلاب بوده و وظیفه برخورد با ناهنجاری‌ها را دارد اشاره  کرد و گفت: با توجه به فصل تابستان و حضور خانواده ها در ساحل انتظار جدی مردم از نیروی انتظامی و مرجع قضایی برخورد قاطعانه با مظاهر بی‌عفتی از جمله کشف حجاب و بدحجابی است.

با گرامیداشت ۵ مردادماه چهلمین سالروز اقامه نماز جمعه در ایران اسلامی افزود: تریبون مقدس نماز جمعه نیز بعنوان رسانه مهم دینی نقشی اثرگذار در ارتقای فرهنگ دینی دارد.

امام جمعه کنگان بانکوداشت یاد و خاطره امام راحل بعنوان احیاء کننده نماز جمعه در قرن حاضر و تکریم و تعظیم آیت الله طالقانی(ره) ، بیان کرد: امروز به برکت نظام دینی نماز سیاسی – عبادی ، وحدت آفرین و دشمن شکن جمعه هر هفته در بیش از ۹۰۰ شهر کشور اقامه و نماز جمعه نقشی بی بدیل در همه عرصه‌ها دارد.
خطیب جمعه کنگان خنثی سازی توطئه های دشمن، داشتن نقش جدی در تقریب مذاهب و وحدت و همدلی و هم افزایی، ترویج روحیه ایثار و مقاومت و شهادت طلبی، تشویق در مبارزه با استکبار و صهیونیسم بین الملل، ایفای نقش جدی در تبیین گفتمان امام و رهبری و انقلاب، ترویج و تقویت روحیه مشارکت مردم با حاکمیت، تحکیم بنیان خانواده، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و مقابله با تجمل گرایی و اسراف را بخشی از دستاوردهای نماز جمعه در ۴ دهه گذشته عنوان کرد.

نظرات

  1. مخاطب says:

    عجب…
    ثلاث ، این نظر رو می دونم نه نمایش میدین و نه اجازه ی نمایش دادن اون رو دارین ولی می نویسم
    نخست این که چرا با این که می شد تیتر دیگری برای خبر انتخاب کنید مثلا توقیف نفتکش، بر آن شدید که این تیتر را انتخاب کنید
    دوم این که چرا ایشان و بعضی افراد دیگر و خود شما فکر می کنید که همه باید افکار و عقاید شما را قبول داشته باشند ، آیا فهم این مسئله تا این حد سخت است ؟ اگر در جواب من می گویید ، رعایت حجاب جز قوانین کشور است من نیز در جواب می گویم هر قانونی درست نیست و قرار نیست هر قانونی که وضع می شود را درست شمرد مثلا قوانین برده داری در قرون گذشته که مردم مقاومت کردند و در حال حاضر اثری از برده داری نیست …
    سوم این که زنان چون خمیر در دست ایشان و مردان نیستند که توقع داشته باشند هر طور صلاح دیدند ، در جامعه ظاهر شوند و …
    چهارم …
    پنجم…

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن