بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 38424
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 30 دی 95 12:44 ب.ظ

باستی ؛

جاده وفاق دیر به کنگان ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار دارد

ثلاث : معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت:برای جاده وفاق میان شهر های دیر و کنگان، ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

جاده وفاق دیر به کنگان 120 میلیارد ریال اعتبار داردبه گزارش ثلاث، محمد حسن باستی روز پنجشنبه در دیر افزود: هم اکنون بخشی از کار در دست اجراست و برای ادامه آن مشاور اسناد و مناقصه را تحویل داده و بزودی پیمانکار عملیات اجرایی را آغاز می کند.

وی اضافه کرد: یکی از مزیت های این پروژه این است که دو مرکز شهرستان با فاصله ۹ کیلومتر به هم وصل می کند و عرض این جاده ۲۸متر و چهار خط است و حاشیه غربی این جاده ساحلی و کاربری گردشگری دارد که برای دو شهرستان بسیار حائز اهمیت است.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر در باره دیگر پروژه های مهم عمرانی این استان بیان کرد: ساخت ورزشگاه ۱۵ هزارنفری بوشهر حدود ۱۳ سال پیش آغاز شد که در ۲ سال اخیر با اختصاص اعتبارات ویژه به این پروژه تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

تصاویر-هوایی-کنگان (۱۷)

وی افزود: دانشکده هنر و معماری بوشهر نیز امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد و جاده چهار خطه برازجان به سمت گناوه و دیلم نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

باستی ادامه داد: بخشی از بزرگراه بوشهر به سمت دیر در دستور کارقرار گرفته و کمبربندی کنگان به سمت دوراهک که بخشی از آن در شهرستان دیر است و بخشی از مسیر بزرگراه ساحلی دیر به بوشهر تا پایان امسال تکمیل می شود./خبرنگاران جوان

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن