بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49366
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 13 مرداد 97 7:22 ب.ظ

معاون سیاسی - اجتماعی فرمانداری کنگان؛

برداشت غیر مجاز ماسه از سواحل کنگان / سواحل را در روزهای تعطیل مدیریت می کنیم

ثلاث – احمد خاکنژاد : در روزهای تعطیل و غیر تعطیل برخی افراد با برداشت از منابع طبیعی و تخریب سواحل اقدام به فروش ماسه به شهروندان می نمایند که این اقدام غیر قانونی بوده و دستگاه های نظارتی باید با این موضوع به شدت برخورد نمایند.

معاون سیاسی – اجتماعی فرمانداری شهرستان کنگان در خصوص مدیریت سواحل در ایام تعطیل به خبرنگار ثلاث گفت: در بحث مدیریت سواحل و در حوزه فرهنگی مجموعه دستگاه های فرهنگی برنامه های مدونی را با محوریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان برای روزهای تعطیل، تعطیلات متوالی و ایام نوروز تهیه و تدوین خواهند نمود

احمد خاکنژاد با بیان اینکه محل شناگاه های رسمی برای استفاده شهروندان و مسافران مشخص خواهد شد؛ گفت: ضمن اینکه اداره بندر و نهادهای مرتبط موظف شدند که محل شناگاه های رسمی و مورد تایید را ظرف یک هفته مشخص نمایند باید با تعیین شناگاه های خطرناک، تابلو شنا ممنوع در این نقاط نصب شود.

وی اظهار داشت: در بخش ساماندهی سواحل شهر نیز مقرر شد شهرداری کنگان در بخش نظافت ساحل و جمع آوری زباله ها و پیشگیری از برداشت ماسه های ساحل تدابیر خاصی بیاندیشد.

وی افزود: در روزهای تعطیل و غیر تعطیل برخی افراد با برداشت از منابع طبیعی و تخریب سواحل اقدام به فروش ماسه به شهروندان می نمایند که این اقدام غیر قانونی بوده و دستگاه های نظارتی باید با این موضوع به شدت برخورد نمایند.

وی گفت: همچنین برخی از دستگاه ها از جمله اداره صنعت، معدن و تجارت موظف شدند که با برداشت ماسه از ساحل شهرستان کنگان برخورد جدی نمایند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن