بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 24235
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 8 دی 94 2:00 ب.ظ

با حضور مسئولین استانداری و چهار شهرستان جنوبی استان

نشست هماهنگی طرح امید اجتماعی در کنگان برگزار شد

اختصاصی ثلاث- نشست هماهنگی طرح امید اجتماعی با حضور مسئولین چهار شهرستان جنوبی در کنگان برگزار شد.

به گزارش ثلاث، روز گذشته در راستای هماهنگی طرح بزرگ امید اجتماعی در استان بوشهر نشستی مشترک میان معاونین عمرانی، شهرداران، بخشداران، دهیاران، موسسات مردم نهاد با حضور مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگ، مدیر کل بانوان و خانواده و مشاور استاندار در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

عباس پاریابی به عنوان رئیس این جلسه ضمن تبریک هفته وحدت و خوش آمدگویی به همه حاضرین، با اشاره به اشتراکات زیادی که در بحث اجتماعی و فرهنگی میان چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر وجود دارد، افزود: با هماهنگی و تلاش همه جانبه می توان این طرح را به بهترین شکل اجرا کرد.

وی در ادامه ضمن اشاره به این مطلب که ۶۵ درصد از منابع گازی و اراضی پارس جنوبی در شهرستان کنگان قرار دارد، گریزی به وضعیت جمعیتی شهرستان کنگان زد و گفت: در آخرین سرشماری انجام شده، جمعیت بندر کنگان ۷۶ هزار نفر اعلام شد که در مقایسه با دوره قبل که ۲۴ هزار نفر بوده، رشدی انفجار گونه و بی نظیر در سطح کشور را نشان میدهد.

پاریابی اظهار داشت جمعیت شهرستان کنگان در حال حاضر حدود ۱۱۵ تا ۱۲۰ هزار نفر است که حدود ۱۰ درصد از این میزان روستایی و ۹۰ درصد شهری هستند.

وی گفت: با توجه به حضور یک باره جمعیت در این شهرستان در حال حاضر وضعیت تناسب جنسیت، ۸ به یک به نفع مردان است که باید برای توازن آن چاره ای اندیشید.

حجت الاسلام حسین رزمجو مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر نیز در این نشست ضمن تبریک هفته وحدت گفت: انقلاب اسلامی نشات گرفته از قرآن کریم است. بالاترین دستورات برای سازندگی زندگی بشر متعلق به اسلام است.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی ره گفت: نظام الهی ما برای اباد کردن دنیا و آخرت مردم تلاش دارد. تمام پیشرفت های بشری با تربیت انسانی و اخلاق ارزشمند است.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: همه افراد با هر نوع سلیقه سیاسی برای انجام مسائلی که منافع عمومی را در بر می گیرد، باید کنار هم قرار گیرند.

این نشست که قرار بود از ساعت ۱۰ صبح شروع شود با تاخیری نیم ساعته انجام شد و تا ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه به اتمام رسید. پس از آن به همت شهرداری بندر کنگان همه حاضرین برای صرف ناهار به رستوران دعوت شدند.

 

 

 

DSC_0400

 

index index546

 

 

نظرات

  1. حرف منصفانه says:

    تمام توازن ها بهم ریخته شده در شهرستان کنگان و دلیل آن هجوم خرده فرهنگ ها است

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن