بروز شده در : شنبه 22 اردیبهشت 1403 ساعت 10:36 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 25399
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 23 بهمن 94 4:32 ب.ظ

امام جمعه کنگان:

اقیانوس خروشان ملت در یوم الله ۲۲ بهمن دشمن را وحشت زده کرد

ثلاث- امام جمعه کنگان: اقیانوس خروشان ملت در یوم الله ۲۲ بهمن دشمن را وحشت زده کرد

حجت السلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با تقدیر از حماسه ماندگار ملت انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: حضور گسترده آحاد مردم و مسئولین در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، موجب شادی دوستان و یاران انقلاب و وحشت تزلزل در بین دشمنان شد.

وی گفت: مردم دنیا پیام ملت ایران را شنیدند و اکنون نوبت مسئولین است تا با کار جهادی ، همت مضاعف در حوزه های مختلف بویژه حوزه اقتصاد و اشتغال ، زمینه امیدواری مردم را فراهم و پاسخ وفاداری آنها را با کار و تلاش بدهند.

محمودی بیان داشت: همه دنیا متوجه شدند کارشکنی ها و خصومت ها و اعمال فشار از طرق مختلف از جمله تحریم های ظالمانه ، نتوانسته باعث شود تا ملت ایران از اصول – آرمانها و ارزشهای خود عدول کنند.

خطیب جمعه افزود: حضور چند ده میلیونی ملت بزرگ و با بصیرت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، اثبات دگر باره وفاداری این ملت به امام – ولایت مطلقه فقیه – شهیدان – انقلاب و  آرمانها بود.

وی با اشاره به انتخابات ۷ اسفند عنوان نمود: حماسه عظیم ملت در ۲۲ بهمن با حضور گسترده و آگاهانه پای صندوقهای رای تکمیل و نظام دینی بیمه خواهد شد.

امام جمعه در بخش دیگر با اشاره به بیانات ارزشمند رهبری معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان و پرسنل نیروی هوایی و پدافند ارتش گفت: معظم له ۲۲ بهمن و ۷ اسفند را دو عید انقلاب برشمردند و خاطر نشان ساختند ملت ایران با حضور بصیرت مندانه در تعیین مسئولین کشور ، دین خود را به انقلاب و نظام ادا خواهند کرد.

محمودی بیان داشت: انتخابات فرصتی مغتنم برای نظام است و باید مراقب بود و نگذاشت دشمن با همراهی عده ای ناآگاه و یا مغرض این فرصت را تبدیل به یک تهدید کنند.

وی به بیانات رهبری معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر یونان نیز اشاره و بیان داشتند: معظم له در این دیدار وابستگی و تبعیت از آمریکا را مشکل مهم اروپا دانسته و با طرح مسئله تروریسم ، آن را یک بیماری واگیردار و بسیار خطرناک دانستند.

امام جمعه در بخش پایانی خطبه ها با تبریک میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار و بیان جایگاه و منزلت آن بزرگ بانو ، بر لزوم مرور و توجه به خطبه های تاریخی و بیانات روشنگرانه آنحضرت و الگو قرار دادن نائبه زهرا (س) تاکید کرد.

تقدیر از دست اندرکاران برگزاری مراسم دهه فجر و تاکید بر لزوم توجه به حلال و حرام الهی و رعایت مسائل شرعی در برگزاری برنامه های فرهنگی – لزوم پاسداشت ارزشهای انقلاب و هوشیاری نسبت به تحریف و یا تضعیف اصول و آرمانها – بیان ویژگی های یاران انقلاب و طرح علل و ضرورت حمایت جمهوری اسلامی از مظلومان عالم بویژه در عراق و سوریه و نیز گرامیداشت فتوای تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر صدور حکم اعدام و ارتداد سلمان رشدی و بیان علل این حکم ، دیگر مباحث مطرح شده در خطبه های نماز جمعه بود.// ابوذر حسین پور

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن