بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67032
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 16 بهمن 00 2:56 ب.ظ

به مناسبت دهه مبارک فجر ؛

افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه عمرانی در بخش چاه مبارک

ثلاث- به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور فرماندار شهرستان عسلویهومسئولین محلی چند پروژه عمرانی در بخش چاه مبارک افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

 

صبح امروز شنبه ۱۶ بهمن  به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور دکتر هاشمی فرماندار شهرستان عسلویه و معاون وی ، بخشدار چاه مبارک و اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر در بخش چاه مبارک ، چند پروژه عمرانی در بخش چاه مبارک افتتاح و کلنگ زنی شد .

 

افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها به شرح ذیل می باشد :

 

–  جداسازی خط انتقال آب  شهر چاه مبارک از روستاهای دهستان نایبند با اعتبار یک میلیارد و پانصد میلیون تومان در مدت  یک ماه آماده افتتاح قرار گرفت و  امروز به بهره برداری رسید.

– کلنگ زنی اجرای ۴۰۰۰ متر سنگ جدول در روستای سهمو جنوبی .

– افتتاح پروژه آسفالت خیابان در روستای صفیه ( این پروژه با ۴۸۰۰ مترمربع و با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات نفت و ۲۴۰ میلیون تومان از اعتبارات داخلی بنیاد مسکن جمعا با  اعتبار ۷۴۰ میلیون تومان افتتاح شد )

– کلنگ زنی پروژه زیرسازی خیابان و آسفالت در روستای خیارو ( قرار است  این پروژه با ۲۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان تکمیل و آماده افتتاح گردد ).

کلنگ زنی پروژه های یادشده به صورت مشارکتی بین بنیاد مسکن شهرستان و دهیاری صورت خواهد گرفت که اقدامات زیرسازی و سنگ جدول به عهده دهیاری و آسفالت پروژه برعهده بنیاد مسکن شهرستان خواهد بود .

 

 

.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن