بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 25807
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 6 اسفند 94 9:55 ب.ظ

فرماندار شهرستان کنگان به ثلاث گفت:

رقابت ۸ نامزد انتخاباتی در حوزه جنوب استان با ۱۶۹ صندوق اخذ رای

اختصاصی ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: همه چیز برای برگزاری یک انتخابات خوب در حوزه جنوب استان مهیا است.

عباس جمشیدی فرماندار شهرستان کنگان در خصوص آخرین وضعیت انتخابات در واپسین ساعت مانده تا ساعت اخذ رای به خبرنگار ثلاث گفت: خوشبختانه در مدت زمان قانونی برای تبلیغات کاندیدا، همه نامزدها و طرفدارانشان، قانون را رعایت کردند، که جا دارد از همه بزرگواران بخاطر اینکه در اجرای قانون و حضور پرشور مردم همکاری خیلی خوبی با مجموعه هیات اجرایی در سطح حوزه انتخابیه( چهار شهرستان دیر، کنگان، جم و عسلویه) داشته اند کمال قدر دانی را به عمل بیاورم.

وی اظهار داشت: خوشبختانه تا این ساعت حتی یک مورد گزارش مبنی بر اینکه کاندیدایی اعلام کند که مثلا جلسه سخنرانیش بهم ریخته یا امنیت سخنرانیش تحت شعاع قرار گرفته یا اینکه برای ستادهایشان مشکلی پیش آمده است، دریافت نکرده ایم. این اتفاق با تلاش اعضای شورای تامین شهرستان های حوزه انتخابیه، هیات اجرایی و البته نامزدهای انتخابات و طرفدارانشان که شعور سیاسیشان را نشان دادند رخ داده است.

فرماندار شهرستان کنگان عنوان کرد: در جاهایی که مواردی مشاهده شده نیز در بار اول و دوم تذکر داده ایم؛ در مرتبه سوم، گاها به اجرا و اعمال قانون روی آورده ایم که خیلی اندک بوده و فقط دو سه جا اعمال قانون نموده ایم.

جمشیدی اضافه کرد: امروز نیز جلسه ای با فرمانداران شهرستان های حوزه انتخابیه و با حضور نامزدهای انتخابات داشتیم. خوشبختانه هیچ اعتراضی( حتی یک مورد) از نامزها، مبنی بر حمایت مسولین اجرایی از کاندیدای خاصی وجود نداشت.

وی گفت: تمهیدات لازم برای یک انتخابات پرشکوه دیده شده است. شعب اخذ رای و اعضا مشخص شده اند. نمایندگان فرماندار، محافظین صندوق، بازرس، اعضای ناظر شورای نگهبان نیز همگی تعیین شده اند.

فرماندار کنگان در ادامه خاطرنشان کرد: مجموع صندوق های اخذ رای ما در حوزه انتخابیه ۱۶۹ عدد می باشد. از این تعداد ۴۰ عدد در شهرستان کنگان، ۴۰ عدد در شهرستان دیر، ۴۰ عدد در شهرستان عسلویه و ۴۹ صندوق نیز در شهرستان جم قرار می گیرد.

جمشیدی با عنوان این مطلب که نمایندگان فرماندار نیز در جلسات متعدد توجیهات لازم را دیده اند، افزود: همه عوامل جهت برگزاری یک انتخابات خوب برای روز ۷ اسفند آماده است. از همینجا از همه مردم( واجدین شرایط) جهت حضور در این انتخابات مهم دعوت به عمل می آورم.

وی در پایان یادآور شد: جناب آقای سلمان دهقانی نیز امروز از حضور در انتخابات انصراف داد و بدین ترتیب فقط ۸ نفر تا این لحظه به عنوان نامزد انتخابات مجلس در حوزه ما میباشند.

در حوزه جنوب استان بوشهر  ۱۴۷هزار و ۴۰۵ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد پنج هزار و ۵۸۳ نفر جز رای اولی ها هستند.

 

آقای  اکبر آسیایی زاده    فرزند  علی   کد نامزد ۱۲۱۴

آقای قاسم ابراهیمی  فرزند محمد  کد نامزد ۱۲۱۵

آقای موسی احمدی  فرزند علی  مشهور به  شیخ موسی    کد نامزد ۱۲۱۶

آقای فرهاد اسدی  فرزند ابراهیم    کد نامزد ۱۲۱۷

خانم سکینه الماسی  فرزند محمد      کد نامزد ۱۲۱۹

آقای حسین بردستانی  فرزند عبدالرضا      کد نامزد ۱۲۴۲

آقای عابدین عابدی زاده  فرزند حیدر   کد نامزد ۱۲۵۴

آقای محمد مطلق  فرزند اسکندر  مشهور به انبارکی مطلق    کد نامزد ۱۲۶۲

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن