بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 26231
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 20 اسفند 94 2:02 ب.ظ

فرماندار کنگان خبر داد :

تکمیل آبرسانی به ۲ روستای کنگان با اعتبار ۲۳ میلیارد

ثلاث : فرماندار کنگان از تکمیل آبرسانی به ۲ روستای کنگان با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال خبر داد.

 به گزارش ثلاث و به نقل از خبرگزاری فارس از کنگان، عباس جمشیدی در بازدید از پروژه بزرگ آبرسانی به روستاهای لاور ده و لاور گل در کنگان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در مناطق روستایی و دوردست از اساسی‌ترین ماموریت‌های مدیران اجرایی و مسئولان دستگاه‌های مختلف است و همه باید در راستای جلب رضایت خاطر مردم اهتمام ورزند.

وی افزود: ضمن اینکه باید سرعت پروژه‌ها را بالاتر ببریم، کیفیت پروژه نیز باید حفظ شود و به بهانه سرعت بخشیدن به پروژه‌ها نباید دقت را فدا کنیم و بیشترین تاکیدات ما بر روی کیفیت بخشیدن به طرح‌های عمرانی است.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: دولت یازدهم در دو سال اخیر در شهرستان کنگان، اقدامات موثری انجام داده و اجرای این پروژه که آبرسانی به روستای محروم است، در همین راستا صورت گرفته و امیدواریم با شتاب خوبی تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

جمشیدی تصریح کرد: نظارت بر حسن اجرای پروژه‌ها از مهم‌ترین فاکتورهای مدیریت ارشد شهرستان است و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که پس از اتمام پروژه‌ها و بهره‌برداری از آنها، نیازی به دوباره‌کاری نباشد.

فرماندار کنگان از تکمیل آبرسانی به ۲ روستای کنگان با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال خبر داد و گفت: آبرسانی به روستاهای لاورده و لاور گل با اعتبار ۲۳٫۳ میلیارد ریال از مهم‌ترین اولویت‌های شهرستان به شمار می‌رود.

روستای لاورگل و لاورده از توابع بخش مرکزی کنگان بالغ بر ۹۷ خانوار و ۴۵۰ نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری مرکز شهرستان کنگان قرار دارد.

آبرسانی لاورده و لاورگل

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن